betrouwbaar??

• rilana

hallo allemaal, ik heb een vraag ik heb een telefoon met abonement besteld bij bestelgsm.nl en nu hoor ik helemaal nix. ik zou een contract thuis gestuurd krijgen met 2 dagen maar dat duurt nu al dik een week. nu heb ik gebeld maar krijg steeds voicemail. ik heb gemailt maar nog steeds geen bericht van gehad? weten jullie misschien meer over deze shop.? laat het mij weten ..alvast bedankt rilana

• Marchel

Op http://www.telecomvergelijker.nl/shop/168 staat maar één shopsurvey. Maar als je niets betaaldhebt zou ik me geen zorgen maken. Mocht het te lang duren ggewoonerensanders bestellen . Zolang je geen contract hebt getekend is er niets aan de hand. Wel in het vervolg eerst informatie inwinnen over de desbetreffende webshop en dan pas bestellen.

Marchel.

• rilana

hallo, bedankt voor je berichtje en ik zal dat zeker wel doen. maar inmiddels heb ik iemand gesproken van dat bedrijf en als het goed is krijg ik deze week de telefoon in huis. maar in iedergeval bedankt hoor.. groetjes rilana

• Joost Nieuwstraten

Tja dat zijn amateurzaken en niet te vertrouwen!

• rilana

hallo, ik heb nu een week de telefoon, het is allemaal goed gekomen, maar volgende keer koop ik maar wel bij een gewone winkel. toch meer zekerheid. maar bedankt voor je berichtje. rilana