Nokia N80

• ¤lindå¤

Ja ja gewoon direct leverbaar bij gsmtrack natuurlijk,weer de eerste webshop die hem kan leveren,en ja……..NL versie:DIk hoop hem vrijdag te hebben…….kan het niet afwachten joh:)

• Pinokkia

Nog een paar daagjes Linda. Maar 1 vraagje: ik dacht dat U helemaal een samsung liefhebber is/was? Vertel eens: waarom een nokia?

• ¤lindå¤

klopt,maar heb na de samsung een SE K750i gehad en dat was toch een toptellie,vooral die foto's en de mp3 speler,helemaal top vergleken bij de samsung.Daarna de W800i gehad ook toppie,maar wil een symbiantoestel.Had de D720 met TomTom erop,ja leuk toestel,traag menu en accu binnen 1 dag leeg.Wou de N91 om zijn uiterlijk en mp3 maar na het zien van het formaat koos ik toch maar voor de N80

Vroeger;)was ik ook nokia freak maar toen samsung kwam met 262K schermen en goede camera ben ik helemaal overgestapt.

Nu weer ff een nokia,maar zeg eerlijk dat ik de Sonyericssons die gaan uitkomen ook gaaf vind.Het zal ook niet mijn laatste telly zijn weet ik,want ja het virus he,daar kom ik maar niet vanaf;)

• ¤lindå¤

Even een aanvulling,heb toen erg veel last van nokia's met bugs gehad,moest hem altijd als eerste hebben natuurlijk.Vandaar ook dat ik ff klaar was met nokia.Maar……….ga het weer proberen;)

• Pinokkia

Mijn 2 merken is nog altijd nokia en samsung. Vanaf vorig jaar juni ben ik weer overgestapt naar nokia. Vind helaas de modellen van samsung iets minder en had ook geen sybiam toestellen.(op de D720 na dan) De N91 is inderdaad groot. Maar echt een toptoestel en ook snel van openen van menu`s. Zelfs sneller dan mijn nokia 6680 en N70. (ondanks dat er een 4GB hd schijf inzit)

Veel plezier met je nieuwe aankoop de nokia N80. Mooi toestel hoor.

• Pinokkia

Ter aanvulling: de nokia N91 heeft een zeer goede mp3 speler en het geluid wordt echt mooi afgespeeld. Ik dacht dat de N80 ook een goed/mooi geluid van muziek afspeeld. Ik heb er nml al meegespeeld vorige week dinsdag bij de Belcompany.