Ik wil graag online een mobieltje met een kado zoals een digitale videocamera aanschaffen. Door de bomen zie ik het bos niet meer.
Wie kan mij vertellen welke betrouwbare GSMonline shops er zijn?
Gr. Kyra
Hoi Kyra,
Ik werk zelf bij de gsm-shop.nl in Den Haag. We hebben nu 15 vestigen in heel het land, binnenkort 18. WE hebben ook een website waar je op kan bestellen.
www.gsm-shop.nl
Maar het kan ook via mij. Wat wil je precies hebben voor een camera?
Welk abonnement wil je? Welke provider? 1 jaar of 2 jaar?
Als ik dat weet kan ik een mooie aanbieding voor je maken.
Je kan ook bellen naar 070-8888814
IK hoor het wel.
Een zeer betrouwbare webshop is gsmtrack.nl . Goede en snelle service , en snel antwoord op je vragen.
Wat betreft online bestellen bij gsm-shop.nl heb ik geen ervaring , maar ben al enkele malen perfect geholpen (en mijn vriendin ook trouwens) in één van de shops (Utrecht) van hun. Groot voordeel bij hun is dat als je naar een vestiging van hun gaat , je je kado direct meekrijgt (mits je er een kado bijneemt natuurlijk).
Marchel.
Hallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties. Ben inmiddels al wel wat wijzer geworden heb de door jullie aangeboden links bekeken. Het duurt even voor ik een nieuw abbonnement nodig heb, maar ben alvast zo eens aan het kijken wat er allemaal geboden wordt. Tijdens mijn zoektocht ben ik ook een interesante site tegen gekomen die ik dus regelmatig ga raadplegen. Zo vang ik alle vliegen in een klap.
http://allegsmshops.nl/
Allen nogmaals bedankt.
Groet, Kyra
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?