abonement + laptop

• john

ik ben op zoek naar een abonement + gratis laptop

wie weet wat??

groet john

• Kelly

Gratis laptop is naar meer weten helaas niet mogelijk. Je kunt wel een laptop kopn vanaf €123,- bij gsmtrack.nl. De prijs hangt natuurlijk af van de hoogte van je abonement.

Succes

• Kelly

Naar mijn weten!

Kelly

• JJ

mobieletelefoons.nl heeft er eentje..moet je 239 euro (geloof ik) bijbetalen. Is wel een goede laptop en voor 239 heb je normaal geen laptop natuurlijk. je moet wel oppassen dat je niet ergens een laptop gratis krijgt maar dan ineens een mega duur abo erbij afsluit..om hem maar gratis te krijgen. Zo'n abo daar zit je wel 2 jaar aan vast weet je wel. Dan kun je beter nu er iets bijleggen en gewoon een lekker laag abo nemen.

• Melvin(mozart)

Www.mobieletelefoons.nl is een goeie zaak.

Maar ze hebben daar enkel een Maxdata Laptop, een zeer slecht en onbetrouwbaar merk.

Bij www.gsmtrack.nl krijg je alleen een Dell Inspiron 14.1'' scherm, niet echt super merk.

Wil je een leuke laptop + abonnement nemen, zou ik kijk bij www.gsmeasy.nl of www.sitel.nl

Groet

Melvin

• Niels

Kijk eens op www.belindex.nl .. Staan allemaal mooie acties!

• marion

Bij gsmsearch.nl is dit mogelijk.succes

Marion

• JJ

Hoi Melvin,

Dat de Maxdata laptop een slecht merk is ben ik niet met je eens…en PCM magazine ook niet: in een test van 10 budget laptops (allemaal onder 1000 euro) kwam hij als 2e uit de test, na de Asus….

JJ