Weet iemand een goeie betrouwbare shop die een Abo + TV leveren, ik hoef er geen GSM bij, mag wel maar hoeft niet.
Het liefst een T-Mobile.
Groetjes Melvin
Ja ik zie nu ook dat die acties eigenlijk niet veel verschillen van andere internetshops. Je moet namelijk 239 bij betalen voor een Maxdata Laptop en een nokia + KPN 20Euro 2-jarig abonnement. En ik weet dat Maxdata een slecht product is, het lijken op eerste gezicht aantrekkelijke aanbiedingen maar goed lezen en je komt er achter dat je nog duur uit bent.
Nee hier zou ik niet mijn Abonnement kopen, dan liever bij GSMTrack of GSMEasy, moet deze twee shops heb ik nooit problemen gehad.
Groetjes
Melvin
Hoi Melvin,
Ik zit nu toevallig op dit forum eens rond te kijken en ik zag dat je stelde dat de Maxdata een slechte laptop is..dat is absoluut niet waar. Althans, alles kan kapot gaan, maar de Maxdata die mobieletelefoons.nl nu aanbiedt is in een test voor budget laptops door PCM magazine (onder de 1000 euro) als tweede geeindigd, vlak achter de Asus. Die laptop is dus zeker niet slecht. Is maar goed ook, want ik heb hem zelf ook :-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?