welke?

• christian

Hoi,

Ik ben van plan een nieuw abonnement af te sluiten en zit hierbij te twijfelen waar ik voor ga. Bij bol.com kun je online een 1-jarig abonnement afsluiten voor 27,50. Je krijgt hier een of ander vaag motorola telefoontje bij, maar ook een i-pod nano. Bij belcompany heb je nu een aanbieding, nm. 1-jarig abonnement voor 30 euro met gratis de sony-ericsson w800i. Iemand die me iets kan aanraden (of afraden) ?

groeten christian

• Jaap

Trap niet in de aanbiedingen van BelCompany. Zij maken beloften niet waar en voor garantie hoef je al helemaal niet langs te komen.

• Peter Verbruggen

Want ik geloof nu inmiddels wel dat ie nooit meer iets bij de BC gaat kopen, maar omdat nu om de andere topic te gaan lopen schreeuwen vind ik ietwat overdreven. Presoonlijk ook goede ervaringen, niks mis mee dus . . .

Zo kan het overal ooit wel eens iets zijn, toch ?

• christian

Nouja ik heb besloten om toch niet voor BC te gaan. Niet door die reply maar omdat je op www.simshop.nl een 1-jarig abonnement afsluit voor 22,50 in de maand, en je krijgt hier gratis de Samsung D600 bij! geen aansluitkosten of wat dan ook en nog een goed netwerk ook (Vodafone). Kan me niet voorstellen dat dat ergens goedkoper kan.

groeten christian

• JeroenW

Webwinkels zijn meestal goedkoper. Je betaalt gewoon extra voor persoonlijk contact in de winkel.

• Michel

Hoi Christian,

Als je een overzichtelijke site zoekt dan kun je eens kijken

op www.gratis2000.nl Daar staan verschillende providers.

Kun je op je gemak vergelijken.

Bijvoorbeeld gsm+kado+abonnement. Maar ook alleen goedkoop

bellen met SIM only. Vanaf zo`n Euro 3,95 voor 150 minuten had

ik al gezien.

Groeten,

Michel