Koop nooit bij BelCompany!!

• Jaap

Hierbij wil ik iedereen waarschuwen voor BelCompany. Zij doen beweringen, die niet worden waargemaakt. Ook de reclame-uitingen over Netwerk Tevredenheids Garantie e.d. worden in het geheel niet waargemaakt.

Ik heb bij hun een Vodafone abonnement afgesloten. Op mijn huisadres heb ik geen bereik, ondanks mijn specifieke vraag hierover bij BelCompany. Na klagen (ook bij het hoofdkantoor) geven ze geen andere reaktie dan: “Wij kunnen niets voor u doen”. Zijn er mensen met gelijksoortige ervaringen met BelCompany?

• Arjan Vermeulen

Het hangt heel erg af van de vestiging volgens mij. Ik heb zeer, zeer slechte ervaringen met de vestiging in Amersfoort centrum. Een ongelofelijk dom wicht als verkoopster en nog nooit van service gehoord volgens mij. Een vestiging in Ede centrum daarintegen is het tegenover gestelde, één en al service en flexibiliteit

• Jaap

Geweldig van de vestiging in Ede, maar dat is zeker geen bedrijfsbeleid, want ook het hoofdkantoor van BelCompany laat me in de kou staan.

• joop

ook ik heb slechte ervaring met belcompany (waalwijk)

geen verstand van zaken en leugens van de verkopers over de mogelijkheden van mobieltjes.

En garantie of service????? tot de deur ja.. en verder niet.

• gfg

tja, dan moet je ook maar bij ons halen!

• joop

haha flauw horgfg schreef:

>

> tja, dan moet je ook maar bij ons halen!

• rob

hoezo flauw? tph is gewoon de beste zaak!