Abonnement loopt bijna af: wat te doen?

• Rosanneke

Over iets meer dan drie maanden loopt mijn abo bij TMobile af. Ik ben al ruim 5 jaar klant bij ze en ben altijd tevreden over de service. Ik heb echter ergens gelezen over de gsmsite www.sitel.nl waar je en je abo zou kunnen verlengen én een nieuw toestel én een kado erbij krijgt. Dit klinkt mij iets te mooi om waar te zijn in de oren…Wat is nu voor mij slim om te doen, ofwel: hoe profiteer ik ten volste van al de acties die er zijn?

• RW

Kan allemaal, maar zijn meerdere sites die dat doen,…..kijk even rond en check telecomvergelijker.nl voor betrouwbaarheid. Echter vaak zijn dergelijke kado's in prijs doorberekend en dus niet per se gunstiger.

• JeroenW

Een verlenging levert een stuk minder op dan een nieuwe klant. Het zal dus veel lastiger worden om en een nette telefoon en een mooi kado te krijgen.

Wat ik je sowiso kan aanraden is om ook 'ns t-mobile te bellen en te informeren wat zij voor je willen doen bij verlenging.

• esther

hallo,

kijk maar eens op markplaats kun je de E530 sumsung 19,95 maar volgens mij is dat oplichting.ik ben al 2 maanden erop en wachten dus trap er maar niet in

ik wil iedereen waarschuwen ervoor.ik vind het erg dat ik mijn 20euro kwijt ben.

nu heb ik abonnement afgesloten bij kpn voor 9,50 p.m en gratis lady phone.

ik heb er nu bij om dat ik toch een heb maar mijn geld is weg.

wie een abonnement moet kijk dan op www.gratizgsm.nl

grtz esther

• Joep Meloen

Goedenmiddag, kan iemand mij misschien vertellen of de interactieve (maar ook digitale) tv nog sneller gaat worden en misschien of ik een andere provider moet kiezen? Wil hier een nieuw tv abonnement aanschaffen, maar weet niet of dit een goed idee is…?