Telfort en gratis kado??? Misleiding of niet?

• Peggy

Hallo,

Wie heeft er ervaringen met de leveringen van de gratis kado's bij een Telfort abonnement? Van de week een samsung met gratis TomTom bij hen besteld via de onlineshop. Op het contract wat ik toegestuurd kreeg via mail stonden netjes beide producten maar op het contract wat ik toegestuurd kreeg stond alleen de Samsung. Ik heb hen daarnet gemaild en moet hun antwoord nog afwachten waarom dit verschil in contracten en of ik het product wel geleverd krijg. Toch is dit voor mij een signaal dat het beestje nog een staartje gaat krijgen. Ook wil ik graag weten of ze mij zomaar kunnen afschepen met het verhaaltje: zolang de voorraad strekt.

Mischien een beetje voorbarig allemaal, maarja, je kunt maar voorbereid zijn op wat er komen gaat.

Groetjes Peggy

• Glenny

Hoi ,

Ik heb al 2 keer een abonnement bij telfort genomen met een gratis kado !

En geen problemen . Kreeg het trouwens ook nog vrij snel binnen.

Groetjes Glenny

• mandy

beste peggy,

geen paniek…

cadeau krijg je gewoon ook toegestuurd…

de telfort onlineshop staat niet voor niets hoog in de top 5 van beste webshops…

gr,

mandy

• Marinda

Hallo,

maak je maar geen zorgen, al 4 jaar lang klant en Telfort is absoluut te vertrouwen.

Een 10 voor klantenservice.

Cadeau krijg je beslist.

Op mijn contract stond ook alleen het toestel.

• Peggy

Hallo iedereen,

Bedankt voor jullie reacties allemaal. Het heeft even geduurd voor dat ik reageerde, bij deze dus. Ze waren inderdaad supersnel met leveren. Woendagavond besteld, zaterdagochtend alles binnen ondanks dat ons abonnement pas in juni ingaat. Inderdaad een dikke 10. Alle zorgjes voor niks geweest dus.

Groetjes Peggy