bestelmaar.nl

  • Jarno

    07-02-06

    zie hier mijn mailtje aan bestelmaar.nl. zegt genoeg.

    denk dus om de cashback-tijd.

    ==============================

    Geachte bestelmaar.nl,

    2 weken geleden heb ik u gemaild met de mededeling dat ik tot op heden nog geen cashback van u heb ontvangen. Ik heb geen mailtje terug ontvangen. Dat heb ik als vervelend ervaren. ik heb in oktober 2005 het contract afgesloten voor 300 minuten met 120 sms-en voor het telefoonnummer 06-********** bij telfort.

    De termijn waarbinnen dit geld overgemaakt zou worden dateert van half december 2005 , en deze termijn is dus ruim overschreden!

    Hier ben ik bijzonder ontevreden over.

    Graag zou ik het geld alsnog van u ontvangen.

  • snoesje

    Wat raar, ik heb al zoveel abonnementen bestelt bij Bestelmaar .nl en nog nooit problemen gehad met cashback.

    Je kunt toch gewoon bellen, ze zijn altijd goed te bereiken, ik ben benieuwd hoe dit afloopt.

    Sterkte ermee

  • Pica

    hoi snoesje, ik ook!

    Al 4 keer en zeeeer tevreden. Dat heb ik ze zelfs gemaild toen. Cashback in know time ( 6 weken meen ik), zelfs een kapotte siemens telefoon binnen 1 week splinternieuw terug.

    Ook telefonisch zijn ze erg goed bereikbaar.

    Heb je ze al gebeld Jarno??

    sandra