Abonnement goedkoop?

• BC

Ik ben sinds kort weer terug in NL. En wilde nu weer een goedkoop abonnement nemen.

Probleem is dat ik nergens meer iets met cashbacks en dergelijke zie? Ook simonly is weg aan het gaan bvb t-mobile.

Kan iemand mij kort uitleggen waar ik nog goedkope bvb tmobile abonnementen kan krijgen?

alvast bedankt voor jullie hulp

• JeroenW

bvb=?

• BC

bijvoorbeeld

• JeroenW

Ooohh….

Tja, bij abbo's onder de 20 euro mag je al blij zijn als je een telefoon krijgt. Ga anders 'ns op telecomvergelijker kijken.

• BC

Heb ik gedaan.

Hoef er ook geen telefoon bij

maar het viel me op dat er niet meer van die mega goedkope abonnementen waren

• p

voor een dubbeltje eerste rang zitten zit er niet meer in :-)

• ik

sim only is er nog vol op kijk eens bij simyo.nl

succes

• esther

——————————————————————————–

gsmshops.startpagina.nl / Prikbord

Discussieer mee over alles wat met online telecomwinkels te maken heeft. Goeie ervaringen? Slechte ervaringen? Laat het weten!

Bericht plaatsen | Naar beginpagina | Toon reacties | Zoeken | Huisregels | FAQ | Log in Vorige reactie | Volgende reactie

hallo gratis kado s is dat echt

Auteur: esther (—.adsl.versatel.nl)

Datum: 27-02-2006 20:59

hallo,

kijk maar eens op markplaats kun je de E530 sumsung 19,95 maar volgens mij is dat oplichting.ik ben al 2 maanden erop en wachten dus trap er maar niet in

ik wil iedereen waarschuwen ervoor.ik vind het erg dat ik mijn 20euro kwijt ben.

nu heb ik abonnement afgesloten bij kpn voor 9,50 p.m en gratis lady phone.

ik heb er nu bij om dat ik toch een heb maar mijn geld is weg.

wie een abonnement moet kijk dan op www.gratizgsm.nl

grtz esther

• esther

gsmshops.startpagina.nl / Prikbord

Discussieer mee over alles wat met online telecomwinkels te maken heeft. Goeie ervaringen? Slechte ervaringen? Laat het weten!

Bericht plaatsen | Naar beginpagina | Toon reacties | Zoeken | Huisregels | FAQ | Log in Vorige reactie | Volgende reactie

hallo gratis kado s is dat echt

Auteur: esther (—.adsl.versatel.nl)

Datum: 27-02-2006 20:59

hallo,

kijk maar eens op markplaats kun je de E530 sumsung 19,95 maar volgens mij is dat oplichting.ik ben al 2 maanden erop en wachten dus trap er maar niet in

ik wil iedereen waarschuwen ervoor.ik vind het erg dat ik mijn 20euro kwijt ben.

nu heb ik abonnement afgesloten bij kpn voor 9,50 p.m en gratis lady phone.

ik heb er nu bij om dat ik toch een heb maar mijn geld is weg.

wie een abonnement moet kijk dan op www.gratizgsm.nl

grtz esther