www.gsmeasy.nl

• JoJo

Hallo,

Ik heb enige weken geleden bij www.gsmeasy.nl een abonnement besteld in combinatie met een ipod video 60 gb.

Ik heb gelijk gebeld over de levering van de sim kaart & ipod deze zouden volgens gsmeasy gelijktijdig arriveren.

NIET DUS

Daarna weer gebeld en zou het een week langer duren

NIET DUS

Daarna gemailt en toen werd mij verteld dat me ipod na drie weken zou komen

NIET DUS

Ik ben nu 5 weken verder en er is nog steeds geen zicht op wanneer ik mijn bestelling kan verwachten !!

Ik ga er maar vanuit dat het allemaal nog goed komt maar via deze weg wil ik iedereen op de hoogte brengen met mijn slechte ervaringen en als er eventueel meer mensen slechte ervaringen hebben deze graag horen !!

KIJK DUS UIT MET BESTELLEN !!

p.s. de service is ook slecht aangezien ik elke keer zelf contact moest opnemen wat betreft de levering en ik niet van www.gsmeasy.nl bijvoorbeeld een mail ontving dat het iets langer ging duren…vooral het aan het lijntje gehouden worden staat mij erg tegen !!

• nokia8800

gsmeasy.nl is al als SLECHT gekozen door de internet HOUDERS.

• JoJo

heb ik dat ??

gvd

• nokia8800

Maar zover ik het weet

is het overal 3 weken wachten op de IPOD..

• J.P.M

Ik heb er een jaar geleden een nokia 6600 gekocht zonder abb. en dat verliep goed! Tot ik een probleem kreeg met de software en ik naar arnhem ging naar de nokia shop. Zij zouden mij wel helpen door er nieuwe software op te zetten, maar toen kwam het probleem, want het bleek geen orginele nederlandse software op te zitten en er later als nog opgezet te zijn??? Ik kon alleen uit spaans en nog een paar van die talen op te zitten en aangezien ik daar niets uit wijs kon worden, ze hebben de versie weer terug gezet naar wat ik er op had staan, en de problemen bleven dus aanhouden, en ze konden hem ook niet opsturen want nokia kon/wilde er geen oficiele ned. software op zetten????????????????????????????????

• JoJo

blij dat geen telefoon heb maar alleen een ipod…of misschien juist niet blij zijn

:(

• ae ising

ik wacht al 4weken op myn bestelling kan jullie tele fonies niet berykenjullie hebben al myn gegevns hantekening alles gedaan wat ik moest doen ook nog een cent gepint maar nog hele maal niks ontvangen en ook niks gehoord ik ga er als ik niks hoor werk van maken want wat word er met myngegevens gedaan er werd gezecht dat het met de tntbezorgd zou worden maar nog steeds niks ik wacht op antwoord by voor baad myn dank