HI IS SJIT

• Sanne

Ik wil even kwijt dat ik echt doodziek word van Hi. Ik heb namlijk op 3 november een telefoon geretourneerd en ik wilde weten vanaf wanneer ik weer een nieuw abo kon afsluiten. Nu krijg ik echter steeds een ander antwoord, de een zegt 4 weken, de ander 3 weken, 8 dagen 4 dagen en de laatste keer dat ik belde (toennet) was het 10 tot 15 dagen. Ik word dr echt moe van dat niemand een definitief antwoord kan geven. En de levertijd slaat ook nergens op, 3 a 4 dagen is geen anderhale week. Weet iemand of er een samsung e800 of e820 met een vergelijkbaar abbonnement als hi20 verkrijgbaar is voor een leuk prijsje?

Bvd groetjes Sanne

• jbgsm.nl

Misschien Telfort 200 met gratis E800?

Zie: http://shop.telfort.nl/info.php?id=7600&wls=0

Relevant: www.jbgsm.nl/toestellen

• Sanne

bedankt voor je reactie, maar bij telfort zit je smsjes er niet bij he, dan wordt het me toch iets te duur

Bij hi kun je van je maandelijkse bedrag zowel smsen als bellen vandaar

groetjes

• Frits!

Let wel dat 't bij Hi of of is. Veel mensen denken dat ze 125 minuten bellen krijgen EN 250 sms. Maar dat klopt niet!

En bij HI wordt altijd de eerste minuten helemaal gerekend. Ook als je maar 1 sec verbinding hebt (bijvoorbeeld bij een voicemail). Dus 10 x iemand proberen te bellen die zijn telefoon heeft uitstaan kost je 10 minuten!

En buiten de bundel schieten de tarieven asociaal omhoog. Hi is niet zo voordelig als het lijkt…

Post je bel- en smsgedrag eens per maand (in minuten en aantal berichten) dan kunnen we 't juiste advies geven :)

• Sanne

Ja dat weet ik, maar goed, eveneens bedankt!