HELP!! beste advies qua abo+GSM?

• Martine

Hallo,

Ik kom er op internet niet uit…

Wie kan mij het beste advies geven over welk abonnement ik het beste kan nemen?

Ik ben op zoek naar een abo met ongeveer 3uur beltegoed (bel meestal overdag) en daarbij ongeveers 25 tot 30 smsjes.

Als het even kan wil ik er een Samsung E600 bij nemen.

Maakt niet uit of het een 1 jarig of 2 jarig abo. is.

Bedankt vast voor de moeite.

• Frits!

Het beste abo is:

Een Telfort 200 abo:

-200 minuten in de maand

-25 euro in de maand

-gratis E600 bij 1 jarig abo (2call.nl)

Daarbij plak je een sms bundel van 30 berichten voor 3, 50 per maand.

Vul voor de lol je belgedrag een in in de belwijzer: www.telfort.nl/shop/belwijzer/

En zie hoeveel dit abo je bespaard per jaar!

Voor de tarieven van Telfort:

www.telfort.nl/shop/bellen/abonnement/

• Marco

Hali Halo,

Als je ABO bestelt bij bestelmaar.nl en je neemt een 2-jarig Telfort 200, dan krijg je tevens €128.= retour op rekening! Ik heb goede ervaringen met hun, dus…

Succes

• Niek de Win

Moet geen Telfort nemen, daar heb ik veel problemen mee. Je betaald bijvoorbeeld per minuut in plaats van per seconde en slecht bereik.

Ik ben nu aan het kijken voor Orange. Is goedkoop en op gratismobieltjes.nl staan mooie aanbiedingen. Ook het bereik schijnt eigenlijk net zo goed te zijn als dat van KPN en Vodafonem terwijl ik blij ben mijn Telfort abonnement weg te doen.

Groeten

• Frits!

Wat een onzin!

Ook bij Telfort betaal je per seconde, niet per minuut. Hoe kom je daar in hemelsnaam bij?!

De laatste onderzoeken hebben bewezen dat Telfort een goed netwerk heeft en op sommige fronten zelfs beter scoort dan andere. Dat er toevallig bij jou thuis geen bereik is wil niet zeggen dat je nergens bereik hebt.

Wist je toevallig al dat deze week Telfort de grens van 2 miljoen klanten heeft gepasseerd? En dat is niet zomaar!