*HI* ONLINE SHOP ERVARINGEN?!

• Dorien

Ik heb op hi.nl een leuke actie gezien voor de Samsung E600. Nu is mijn vraag of jullie hiermee ervaringen hebben, deze zou ik graag horen!!

Over bezorging, bezorgkosten, garantie enz. enz.

Alvast bedankt!

*Kus* Dorien

• richard

Bij Hi krijg je bij 2 jarig € 100 terug op je bankrekening. Ik heb een vriend die daar heeft bestel en dat ging best goed. Op de site staat dat het iets langer duurt ong.een week extra omdat ze schijnbaar heel veel bestellingen hebben.

ps. hebben geen bezorgkosten via hi.nl, scheelt toch weer een joet

greet-ings

richard

• Alex

pas wel op…bij Hi (kpn) staat het niet vermeld, maar i-mode zit er standaard bij in, waardoor je 5 euro per maand meer betaald…ik heb het ook gehad, bijna ingetrapt, maar verkoper vertelde dat….vandaar dat mijn mobiel ook niet gratis was, maar dat stond wel op hi.nl. Hij is dus gratis, doordat er i-mode bij inbegrepen zit.

• rob

mijn ervaring is zeer slecht , ik verlengde mijn abbo, na 11 jaar ! en nam de samsung ebg 800 , ben inmiddels 2 maanden verder en nog steeds geen toestel, heb inplaats van de samsung maar de nokia 6600 genomen, en ook die is er nog steeds niet , ben nu 3 maanden verder en van mij mag de hi shop hun telefoons in dr ,,, stoppen, krijg als antwoord ja, ze zijn schaars op het moment, dus geduld , maar dan moeten ze die toestellen ook niet aanbieden als ze ze niet eens in voorraad hebben ze lullen er allemaal een punt aan als jij maar tekent

• Liltje

Zie ook http://www.prikpagina.nl/read.php?f=281&i=175911&t=175911

• sanne

Ik heb vorige week dinsdag n necn410i besteld via internet en donderdag stonden ze aan de deur. Op zich laat als ze 3 dagen beloven. Ik heb ingevuld dat ik geen i-mode wilde, krijg gewoon 100 euro terug en me toestel is ook gratis dus van da i-mode wa jij zei klopt nie alex. Verder moet je gewoon flink lomp doen aan de telefoon want klantvriednelijk zijn ze ook niet allremaal