Wat is der met gsmstunter???

• Somebody

Op de site van gsmstunter staat dat ze wegens vakantie en drukte niet telefonisch bereikbaar zyn ma da staat der zeker al 2 of 3 weke op.Vind k erg raar .Ook zyn ze van de site www.gsmshops.startpagina.nl gehaald geloof k eerder stonde ze by de top 10 en nu staan ze der niet meer op. Het lykt wel als gsmstunter klante aan het afzette is waarom zyn ze anders niet bereikbaar???en van de site gehaald??? weet iemand hier wa meer van? alvast bedankt

greetzz steven

• D.Vermaat

Wat is er mis met GSM stunter? Niets. Heb je iets bij ze afgenomen en het net gekregen, is er geld afgeschreven zonder dat er iets geleverd is? Van alle online telecom shops is GSM stunter nog steeds 1 van de best lopende en prof. sites.

• pinokkia

Volgens mij werk je daar zelf of zo.

• pinokkio

Tuurlijk, ik werk bij GSM stunter, en raad eens…ik heb een heerlijke vakantie gehad! pinokkia schreef:

>

> Volgens mij werk je daar zelf of zo.

• Chris Kramer

Ik heb ook erg lang op geld van gsmstunter zitten wachten.

Na vele telefoontjes, faxen, mailtjes is het geld uiteindelijk wel binnen!

• mrx

lang wachten op je geld komt omdat hhun hun geld van de provider ook pas naa 3a4 mnd krijgen (teminste als ik de verhalen mag geloven). misschien verklaart het iets weet dus niet 100% zeker of het zo is.

• Chris Kramer

andere bedrijven (gsmweb.nl & bestelmaar.nl) betalen wel binnen 2 maanden.

Dus dat ze hun geld pas na 3/4 maanden krijgen geloof ik niet.

En anders moeten ze ook niet beloven binnen 2 maanden te betalen.

mvgr,

Chris Kramer

• dammer

Is het dus nu wel of niet verstandig met gsmstunter in zee te gaan? Bijvoorbeeld met de kpn actie, abonnement 22,50 voor 8,-, gratis toestel??

• Chris Kramer

Of iemand met gsmstunter in zee gaat moet hij/zij zelf weten.

Ik vertel alleen mijn ervaring.

Ze komen hun afspraak uiteindelijk na, maar met 2 maanden vertraging.

Trek je eigen conclusie.

• Doortje Briedé

Ik heb 3 keer iets besteld bij hen. Mijn ervaringen zijn dat ze slecht bereikbaar zijn per telefoon, niet of nauwelijks reageren op email, het geld niet altijd binnen de gestelde periode overmaken, maar dat ze soms zeer scherpe aanbiedingen hebben en dat het geld uiteindelijk altijd wordt overgemaakt.

Bij een volgende goede actie bestel ik hier dus gewoon weer.

succes