vraagje mbt orange

• sander

hoi

ik zit erover te denken om een simonly`tje te nemen van orange. overal en nergens zie ik leuke aanbiedingen en lees ook dat je na 6 maanden gratis naar een lager abonnement over kunt stappen. stel nou dat ik een abo 40 1 jaar neem, dan krijg ik een dik bedrag terug. en als ik dan na 6 maandjes netjes 40 E heb betaald, ga ik naar die 20 free, en heb ik dus alsnog die cashback ontvangen!

mijn vraag aan jullie: is dit mogelijk, en gaat orange niet zeuren dan?

heeft iemand ervaring met deze manier van handelen?

www.gsmbox.nl is wel een chille site trouwens voor simonly`s…

gr. Sander

• Frits!

Ehhh… onthoud dat Orange de DUURSTE provider van Nederland is. Er zijn ook hele goede cashbacks met andere providers te vinden.

Vertel ons een want je belgedrag is.

- Hoeveel minuten bel je per maand

- Hoeveel smsberichten stuur je per maand

- Wap, GPRS etc.

- MMS?

En dan kijken we ff of 't handig is om een Orange abo af te sluiten.

• Mandy

Je kun op www.belwijzer.nl invullen hoeveel minuten per maand je belt, hoeveel smsjes je verstuurd, hoe vaak je je voicemail afluisterd enz. en dan krijg je een overzichtje over welke provider het voordeligst voor je is!!!

• sander

ok!

ik weet dat orange een van de duurderen is. ik heb alleen al een t-mobile 300 met 40 sms bundel wat ruim voldoende is. het voordeel van orange (voor mij) is dat het beltegoed onbeperkt geldig is en bruikbaar is in t buitenland (ik ga vaak op vakantie) dat is dus eigenlijk een beetje het verhaal!

grt Sander

• tlhIroghnI'

Van 40 naar 20 levert gezeur van Orange op denk ik. Normaal gesproken is het enkel mogelijk 1 stap te downgraden (ten minste zonder kosten / gezeur). In dit geval zou je dan dus over moeten stappen naar Orange Free 30.

Groet,

K.Cremers

mobielabc.com - mobielabc.nl

Live a better mobile life!

• Frits!

Met zo'n belgedrag heb je minstens een Orange 60 nodig! Dat is 60 euro in de maand! En dan ga je nog over je bundel heen!

Bij Telfort zou je dit al oplossen met:

- 300 minuten voor 32,50

- 30 SMS voor 3,50!

Simonly van Telfort: 300 minuten voor 16,25 per maand. Of je moet een leuke cashback zoeken, dat loopt ook in de honderden euro's.

Voor goed vergelijken, kijk dan op www.bellen.com en doe daar de belwijzer. Daar zul je zien dat Orange op plaats 23!! wordt genoemt. Neem serieus nog eens Telfort in gedachten, kwa netwerk scheelt het erg weinig.

• Pim

Sander schrijft dat hij het abonnement speciaal voor het buitenland wil hebben en dan lijkt Telfort mij geen oplossing. INTEGENDEEL! Telfort is harstikke duur in het buitenland vooral als je je wilt laten bellen.

• ringetje

volgens mij is er een sim alone aktie in de Orange shop met de eerste 6 maanden gratis , ik zou ff informeren in zo een shop als ik jou was.