Ik heb een tijd geleden een innostream i100 toestel gekocht. Dit is een zeer onbekend merk. Is er iemand die het kent en wie mij kan helpen aan een adres voor reparatie en accesoires enzovoort.
Ik heb zojuist even op de website van GSM Unlimited gekeken (de importeur van Innostream).
Hier staat in hun voorwaarden het volgende:
GSM Unlimited verleent ten aanzien van het geleverde een zogenaamde “carry-in” garantie op fabricage- en materiaalfouten met uitzondering van batterijen en verbruiksmateriaal, simkaarten, opwaardeerkaarten etc. De garantie voor de producten van GSM Unlimited , strekt tot kosteloze reparatie, indien binnen 12 maanden na aankoop door GSM Unlimited een fabricage- of materiaalfout wordt geconstateerd. Indien zich binnen 8 dagen na aankoop een ernstige hardwarestoring voordoet, kan de apparatuur, na overleg met en bij het verkooppunt, worden geruild en geretourneerd met volledige terugbetaling van het aankoopbedrag. E.e.a. geschiedt uitsluitend wanneer het defecte product in originele verpakking, compleet en met aankoopbon wordt geretourneerd. De garantie is niet van toepassing indien de fouten geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van onjuist, onzorgvuldig of ondeskundig gebruik voor andere dan normale doeleinden, van buiten komende oorzaken of dat de producten door anderen zijn gewijzigd c.q. opengemaakt. Door reparatie en / of vervanging gaat de garantietermijn niet opnieuw lopen. Op reparaties zelf wordt echter een garantie gegeven met de tijdsduur van 90 dagen. GSM Unlimited is tot geen andere garantie behouden dan in dit artikel bepaald.
Je moet wel even een e-mail sturen naar sales@gsm-unlimited.nl om te weten waar hun gevestigd zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?