Hi goed netwerk?

• Frits!

KPN heeft ‘t allerbeste netwerk van Nederland. In de kleinste dorpjes ben je ook bereikbaar in tegenstelling tot Orange. Orange heeft echt niet ’t beste netwerk. Bovendien had Orange bij 't laatste onderzoek niet de snelste verbindingen, maar Telfort!

En bovendien is KPN beter in gebouwen te ontvangen dan Orange, puur omdat KPN 900 mHz gebruikt en Orange 1800 mHz! En 900 mHz dringt nou eenmaal beter door obstakels.

Ik weet niet waar je dat artikel van jou vandaan hebt, maar er is flink aan gerommeld! 't is gewoon een smerig stuk propaganda!

• Ray

Lekker betrouwbaar de ervaringen van 1 persoon.

Mijn bronnen zijn dus geen kletskoek.

Jou conclusies daarintegen…

• Pete

Goedkoop, betrouwbaar, snelst groeiende mobile aanbieder dus af en toe kleine probleempjes, zoals soms een iets te lange toegangstijd. Verder beste geluidskwaliteid, need I say more.

• Frits!

En dat is ook niet waar, beste geluidkwaliteit. T-Mobile en KPN scoorden als enige providers af en toe onder de norm van geluidskwaliteit.

Bovendien is T-Mobile het minst geschikt om te bellen in gebouwen.

Dat T-Mobile snel groeit is de oorzaak van opdringerige verkopers. T-Mobile geeft hoge bonissen aan verkopers wanneer zei een T-Mobile abonnement aansmeren aan een klant. Vandaar dat ze uit alle macht de klanten aan de T-Mobile willen hebben. Ook maakt T-Mobile heel veel reclame, mensen denken dat en denken ‘oh, dan zal ’t wel goed zijn!'

Wil je voordelige bellen en smsen dan is Telfort een veel betere optie:

-Beter netwerkt dan T-Mobile (zeker als je kijkt naar de binnendekking)

- Nog goedkoper dan T-Mobile (en dat komt omdat Telfort sinds de overnamen schuldenvrij is. Geen schulden, maar wel een prima netwerk en de laagste kosten van nederland.

• Frits!

Jou bronnen zijn wel kletskoek, want er klopt geen fluit van. Zie mijn reactie ‘Bullshit Ray’ in deze topic.

• ray

Dat van die gebouwen is het enige waar je gelijk in hebt.

• Frits!

Vertel eens waar je dat bericht vandaan hebt Ray, want er klopt echt geen hol van! Er staan dingen in die aangepast zijn.

Telfort had 't snelste netwerk, gevolgd door Orange.

• Frits!

Hier de link naar 't juiste artikel van het laatste onderzoek.

http://www.telfort.nl/media/200402p52_Test_Gsm-netwerken.pdf

Ik heb het met je eens dat 't netwerk van Orange erg goed is. Alle providers bieden namelijk een heel erg goed netwerk. Nederland is ook 1 van de beste landen ter werled als het gaat om mobiele dekking, slechte providers bestaan niet in Nederland. Natuurlijk was dit een paar jaar terug nog wel het geval, maar providers moeten natuurlijk ook de tijd hebben om hun netwerk te bouwen.

Dat je riep dat Orange dé beste was, dat schoot in het verkeerde keergat, want dat is weer niet waar. De providers ontlopen elkaar niet veel, maar KPN heeft nog net altijd een streepje voor. Maar daar betaal je ook weer voor.

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Orange. Vanwege de tarieven. Wist je dat Orange de duurste provider van Nederland is? De DUURSTE. Alles uit 1 bundel lijkt prachtig, maar je betaald je blauw! :)

• ray

Ik wist dat het de duurste was.

Maar op de kosten na, staat de rest me wel allemaal aan. :)

• ray

En verder zal ik wel een oud onderzoek in mijn hoofd hebben gehad. 1 stukje heb ik van de Orange-sitew trouwens.