Hi goed netwerk?

• Jolanda

Ik heb een Orange abonnement en twijfel over verlengen of een nieuw abonnement bij Hi. Dit omdat ze beiden een gecombineerde bundel voor bellen en sms aanbieden. Hi is voordeliger, maar ik heb geen ervaringen met Hi, hoe is de bereikbaarheid? Over Orange ben ik erg tevreden.

• Somebody

Nou hoe zou de bereikbaarheid zyn van hi???????????? veeeeeeelllllll beter dan orange idergeval want Hi heeft een landelyke dekking en is een onderdeel van KPN dus k zou maar Hi pakken als k jou was greetzzz somebody

• ray

Orange heeft de beste dekking…

Beste klantenservice…

Maar dat is bij kpn ook niet slecht.

• Daan

Wat een kletskoek. Orange kan zich zeker niet meten met KPN. Dat is niet zo vreemd, KPN bouwt al sinds 1994/1995 aan zijn GSM-netwerk, Orange (pas) sinds 1998/1999. Qua KS vind ik die van KPN net zo goed als die van Orange, met als prettige bijkomstigheid dat de KS van KPN bereikbaar is op een gratis nummer (bij Orange betaal je normaal gesprekstarief).

• Fred

Orange is de duurste provider in Nederland, dit is een alom bekend geheim. De KS van KPN is kwalitatief een van de betere en is ook gratis bereikbaar dit integenstelling tot die van Orange.

Orange daarintegen ‘geeft’ z'n klanten nog wel eens kado'tjes, maar bedenk dan wel dat ze, ik schreef dit al over de gehele linie duurder zijn.

Het beltegoed van Orange kan je na je abonnement mee nemen en behouden op een prepaid kaart, KPN niet.

Zo zie je maar, alles heeft z'n voor en tegen……….

• ray

Orange behaalt op alle fronten als enige de 100%-score

Consumentenbond: kwaliteit mobiele netwerken ontlopen elkaar niet

Den Haag, 30 januari 2004 - De Consumentenbond heeft voor het tweede achtereenvolgende jaar het netwerk van Orange de hoogst mogelijke score gegeven. In hun onderzoek scoorde Orange 100% op zowel het daadwerkelijk verbinding maken (het zogenaamde ‘call set up’), als op het behouden van de connectie. Dit betekent dat elke test call die de Consumentenbond deed, lukte en pas verbroken werd als er handmatig werd opgehangen. Een betere score dan dit is niet mogelijk. Orange was de enige die op het laatste onderdeel deze score haalde. Ook bleek dat je met het Orange-netwerk als een van de snelsten je verbinding tot stand brengt.

Orange heeft de laatste jaren meer dan een kwart miljoen euro geïnvesteerd in o.a. de kwaliteit en uitbouw van het netwerk en de klantenservice.

David Holliday, CEO van Orange Nederland: “Ook al is het voor Orange niet meer dan vanzelfsprekend dat je als telecomprovider er alles aan doet om de kwaliteit van het netwerk voor je klanten op een hoog niveau te houden, toch is een uitkomst zoals deze een bevestiging dat je het als bedrijf goed doet. De betrouwbaarheid van ons netwerk en de klantgerichte benadering slaan aan in Nederland. Daarom kiezen steeds meer Nederlanders voor Orange. En daar zijn we zeer trots op.”

• ray

gewaardeerde klantenservice

Gelukkig zijn we niet de enigen die denken dat er meer dan genoeg redenen zijn om voor Orange te kiezen. Dat heb je kunnen lezen in de Consumentengids van februari 2003. Onze klantenservice werd daarin verkozen als de beste van Nederland. Op de criteria vriendelijkheid en het snel oplossen van problemen scoort Orange hoog. Onze klantenservice won in april 2003 zilver bij de uitreiking van de Nationale Contact Center Awards. Bovendien werden we in november 2003 beloond voor de kwaliteit van onze service toen wij de Jan Pieterszoon Coen-prijs 2003 ontvingen van Ernst & Young.

Ja, het is echt allemaal kletskoek… :/

• Somebody

Idd kletskoek ik heb eerder een orange prepaid gehad en als ik dan in de kantine van de albert heijn zat had k gewoon geen bereik dus moest een een heledag werke dan kon niemand me bereiken…………… of als k in de stad liep kon degene die me belde niet eens verstaan………….. later heb ik een Hi prepaid gehad er daarmee had ik overal bereik en geen problemen mee

greetz somebody

• Jolanda

Tja, ik bel al jaren met Orange (abonnement) en ik heb alleen maar goede ervaringen. Maar ik begrijp uit jullie reacties dat KPN ook zeker wel ok is, bedankt voor de tips.

• Mormel

Hi is een uitstekend netwerk, ik heb echt overal bereik en nooit problemen!