Hi goed netwerk?

• Jolanda

Ik heb een Orange abonnement en twijfel over verlengen of een nieuw abonnement bij Hi. Dit omdat ze beiden een gecombineerde bundel voor bellen en sms aanbieden. Hi is voordeliger, maar ik heb geen ervaringen met Hi, hoe is de bereikbaarheid? Over Orange ben ik erg tevreden.

• Somebody

Nou hoe zou de bereikbaarheid zyn van hi???????????? veeeeeeelllllll beter dan orange idergeval want Hi heeft een landelyke dekking en is een onderdeel van KPN dus k zou maar Hi pakken als k jou was greetzzz somebody

• ray

Orange heeft de beste dekking…

Beste klantenservice…

Maar dat is bij kpn ook niet slecht.

• Daan

Wat een kletskoek. Orange kan zich zeker niet meten met KPN. Dat is niet zo vreemd, KPN bouwt al sinds 1994/1995 aan zijn GSM-netwerk, Orange (pas) sinds 1998/1999. Qua KS vind ik die van KPN net zo goed als die van Orange, met als prettige bijkomstigheid dat de KS van KPN bereikbaar is op een gratis nummer (bij Orange betaal je normaal gesprekstarief).

• Fred

Orange is de duurste provider in Nederland, dit is een alom bekend geheim. De KS van KPN is kwalitatief een van de betere en is ook gratis bereikbaar dit integenstelling tot die van Orange.

Orange daarintegen ‘geeft’ z'n klanten nog wel eens kado'tjes, maar bedenk dan wel dat ze, ik schreef dit al over de gehele linie duurder zijn.

Het beltegoed van Orange kan je na je abonnement mee nemen en behouden op een prepaid kaart, KPN niet.

Zo zie je maar, alles heeft z'n voor en tegen……….

• ray

Orange behaalt op alle fronten als enige de 100%-score

Consumentenbond: kwaliteit mobiele netwerken ontlopen elkaar niet