GSMbox.nl betrouwbaar?

• hulkyh

ik heb gekeken bij gsmbox.nl welke zeer goedkoop is. Maar ik vindt de site niet helemaal kloppen. Ik weet nog niet of wil blijven bij de huidige provider of dat ik ga overstappen. Ik heb nog een telefoon die ik zal blijven gebruiken.

Op een aantal punten vind ik de site onvolledig.

1. Je kan er bijv. niet nummerbehoud invoeren op de formulieren bij het switchen van abbo. Orange naar Tmobile.

2. Je weet niet of er kosten zijn bij het aanmelden bij een nieuwe provider als je kiest voor bijv. tmobile SIM-Only

3. Tevens kan er niet gekozen worden voor een cashdeal, maar alleen voor een verlenging met telefoon.

4. Word zeer weinig informatie gegeven over hoe lang iets duurt als je het aanvraagt.

Bijv toesturen van een simkaart of een telefoon

5. er wordt niet gereageerd op vragen via mail.

(misschien vakantie, maar daarentegen ben je wel een bedrijf. Laat me dan graag even weten dat de meel 1 week later beantwoord zal worden)

Als jij al ervaring hebt of weet hoe dit bedrijf te werk gaat laat mij dan graag weten hoe het zit.

groeten

• ray

Ik heb toevallig ook zondag een telefoon plus abbo bij hun besteld.

Nog niks van gehoord.

Ik heb vanmiddag gemailed of alles aangekomen was e.d.

Maar ik zal melden hoe één en ander verloopt.

Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen trouwens.

• ray

Ik heb trouwens gewoon op het contract geschreven dat ik mijn nummer wil behouden.

• hulkyh

ik hoor wel of je snelle reactie hebt en of de afhandeling een beetje goed gaat.

Misschien zijn er al anderen met ervaring met gsmbox.nl

• Kip

Vorige week stond er een (in mijn ogen dan:) ) een superaanbieding: een gratis Nokia 6230 met een 1-jarig Orange free 40 abo. Als je echter verder keek op de site, zag je diezelfde aanbieding maar nu kostte dezelfde Nokia € 2,= (niet om het geld, maar toch).

Ik mailde naar hun toe (Goh, waarom bij de 1 € 2 betalen en die andere gratis? Heeft het met de kleur van de telefoon te maken ofzo?) en kreeg netjes (geloof binnen 1 of 2 dagen) een mailtje terug.

Ze zeiden iets in de trend van: ja, daarom is het ook een aanbieding en is reeds verlopen (terwijl de aanbieding nog op de site stond). We zijn onze tarieven aan het aanpassen, kijk nog maar eens (bla bla bla).

Uiteindelijk wist ik nou niet bij welke aanbieding ik de zwarte telefoon zou krijgen…

Ik heb tegelijkertijd nog een mailtje gestuurd met de vraag wat de overige kosten zijn, hierop heb ik nog geen reaktie terug.

Ikzelf zal niet zo snel iets bestellen bij gsmbox, als je op “info” klikt, ga je gelijk naar de bestelbon!

• Annemie Aerts

Als je een goede betrouwbare site wilt dan moet je maar eens kijken op www.elektrosell.nl, die zijn ook goedkoop en ik heb besteld daar en had mijn samsung binnen 2 dagen

• ray

Ik heb net een mailtje teruggehad waarin staat dat mijn telefoon vandaag is opgestuurd.

• hulkyh

Ik denk er precies als jij over. Ik vindt het vreemd dat als de website al niet goed werkt en niet voldoende informatie te krijgen is dat de zaak niet zo snel vertrouwd moet worden.

• Ray

telefoon gisterochtend gekregen.

Dus toch een betrouwbare winkel!

• Ger

Nooit aan beginnen, ze zijn heel slecht bereikbaar, je kan weken op je spullen

wachten.

Nee voor mij NOOIT geen GSMbox meer.

Lees ook de ervaringen maar eens op www.telecomvergelijker.nl/shop/170/survey/

die mensen zijn ook niet echt tevreden.

Op de enkele familie leden van GSMbox na dan.

Ger