Welke provider?

• Ralf

Ikzelf heb al een samenbellen abo van Telfort. Mijn vriendin belt heel weinig met haar mobiel dus die blijft bij haar KPN Prepay.

• Frits!

de korting is ook geldig bij verlenging.

Actievoorwaarden

De actie is geldig i.c.m. het Abonnement van Telfort en indien de sms-bundel direct bij aangaan van de overeenkomst wordt gekocht en dit wordt aangegeven op het contract

De actie is ook geldig i.c.m. een verlenging van een bestaand contract

De actie is geldig op alle sms-bundels (30 tot en met 300 sms-berichten)

De actie is geldig bij 1- en 2-jarige contracten. Bij een 1-jarig contract ontvangt men 12 maanden korting op de sms-bundel, bij een 2-jarig contract ontvangt men 24 maanden korting op de sms-bundel. Indien de sms-bundel tussentijds wordt opgezegd zal bij het opnieuw afsluiten van een sms-bundel de korting niet meer van toepassing zijn

Bron: Telfort.nl

• Janneke

Waarom neemt ze dan geen Telfort prepay en laat ze haar oude nummer porteren?

• Frits!

Ja inderdaad. Telfort prepay is velen malen beter dan KPN prepay

-SMS deze zomer 4 cent

-Normaal SMS tarief 8 cent

-elke 3e minuut gratis bellen

-gratis bellen naar voicemail

-mogelijkheid om te wappen en ringtones binnenhalen (kan bij KPN niet)

-afleverraporten

-onbeperkt houdbaar beltegoed

• Ron

tjonge.. tjonge.. het is hier wel een “telfort is geweldig” feestje aan het worden.

Mijn advies overschat de besparing niet en alles uit één bundel is wel zo handig (geen aparte sms bundels, bellen in het buitenland etc.). Bij SMSen en bellen is Hi ook erg goedkoop en uitstekende netwerk kwaliteit (KPN)

• Jeroen

Eens met Ron. Het grote voordeel van KPN en Orange. Onderschat dat niet. Ik ben eraan gewend en ga er weer voor volgend jaar.

• Frits!

Ieder zijn keus.

Maar hij gaf al aan hoeveel hij ongeveer belde en smstje. En daar kan je prima je bundels op aan sluiten.

't scheelt wel letterlijk de helft.

• Frits!

Alles uit 1 bundel… óók de startkosten. Wist je dat je al bijna 5 euro kwijt bent van je bundel aan alleen startkosten? Want ook startkosten worden binnen je bundel gerekend.

• Janneke

Is zeker niet bedoeld als “telfortfeestje”. Het is tip naar aanleiding van het belgedrag van Ralf. Hij belt vooral naar vast en zijn vriendin en verder niet zoveel naar andere mobiele nummers. In dat geval is een samenbellen abonnement gunstig. Ik heb zelf een gratis Orange free abonnement van Belcompany en het beltegoed van € 20 is echt zo op. Met mijn vriend bel ik met een samenbellen abonnement. Dat heb ik afgesloten voor € € 2.50 bij gsmweb. Ik betaal dus echt geen drol voor behoorlijk wat bellen. Niks telfortfeestje, het is mijn feestje om veel te bellen voor zo min mogelijk geld!