Heeft iemand al eens wat op kpn.com besteld? Ik keek daar ff rond en ik zag dat ze nu altijd 75 euro (bij 2 jarig) terugstorten bovenop de andere/normale acties.
Ben namelijk net op zoek naar een nieuwe telefoon….
gr.
Tinus
Ik heb verder geen ervaringen met KPN.com, maar ik las het volgende net op de site van Typhone.nl:
"Actie bij 2 - jarig abonnement:
Geen aansluitkosten en gratis extra vakantie-waardebundel van 75 euro (alleen te gebruiken voor internationaal gevoerde gesprekken)"
Ik maakte dat in de gauwigheid niet op uit de site van KPN.com, het leek me aantrekkelijke aanbieding. Maar nu ga ik waarschijnlijk voor een Orange abo.
Ja, dat klopt. Ik heb met ze gebeld. Dit is net nieuw bij KPN. Als je via de interetsite een abo besteld krijg je € 75 euro terug en oook nog eens € 75 extra bundeltegoed (vakantiegeld), dus 150 totaal en geen entree. Als je dan even terug gaat rekenen heb je een e700 voor 39 euries bij een 17,5 euro abo per mnd ! Volgens mij een hele strakke aanbieding, maar die 75 euro webvoordeel krijg je overal, dus bij een o euro tstl krijg je het volgens KPN tergugestort
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?