Abonnement in prepaid telefoon

• Freek

Goedemiddag prikkers,

wie weet of een abonnement van orange in een prepaid siemens van orange werkt?

(dus hij is gelocked op orange maar ik doe er ook een orange abonnement in!)

bijvoorbaat dank!

Groetjes,

Freek

• W.

Dat kan heel goed. Als je de telefoon langer dan 12 maanden hebt kun je bij de klantenservice ook een unlockcode aanvragen (kost volgens mij 2,50) zodat je voortaan iedere willekeurige sim-kaart kunt gebruiken.

Succes!

• Dombo

Nou dan zit je er mooi naast. Bij Orange zal je Free simkaart niet werken in je Ready gesimlockt toestel.

• Maicol

Hij kan SP code vragen of SP blokering aan geven maar dan kun je naar een store gaan in jou stad en die ontlocken jou gsm en dan kun je er alles in doen.

Kosten rond de 15 euro.

• Freek

Bedankt voor de reacties…..

ik wil die telefoon nu nog gaan kopen omdat ik dat orange 30 abo'tje heb van belcompany…..

Enne Maicol; wat voor store bedoel je? van orange zelf? of een unlocker?

gr.

Freek

• Lucal

ben ik ook nieuwsgierig naar. Ik ben van plan om in de Orangeshop zo'n mooie Sony Ericcson T610 voor slechts € 129,- te kopen icm met een Orange Ready Prepaid (nu met gratis flitser, volgens Sony!)

Daarna even via een internetshop voor half geld zo'n aantrekkelijk Orangeabo'tje kopen.

Werkt deze theorie? Kan ik gewoon dat Orangesimkaartje omwisselen en dat prepaidsimkaartje weggooien?

Wat kan er dan gelockt zijn en waar kan ik die eventueel laten verwijderen?

• Jeroen

gsm-unlock.startpagina.nl

Het gaat niet werken met die lock erop. Ik heb zelf precies hetzelfde dilemma gehad en dacht ik waag het er maar op (nokia 3510i). Dat gaat dus niet met je abo. Enige remedie is de simlock eraf laten halen op een adres op de pagina hierboven gelinkt. Dan heb je nog een goedkoop toestel (T610 voor 145 euro!! simlock vrij!!)