2 abonnementen

• Bonte

Is het mogelijk om 2 abonnementen af te sluiten bij dezelfde provider op dezelfde naam? Bijvoorbeeld 1 gewoon abonnement en 1 prepaid? Op die manier kan ik profiteren van een heel goedkoop los abonnement en een gratis of goedkope telefoon bij een prepaid abonnement.

groeten,

Bonte

• kortingopbellen.nl

Het is mogelijk om maximaal 3 abonnementen op 1 naam te hebben!

Kijk op onze site voor de hoge cashbacks!

Jeroen

www.kortingopbellen.nl

• Petertje

Vroeger werd er hier nog wel eens opgetreden tegen spammende shops . . .

Deze begint het mijn inziens toch wel een beetje bont te maken . . .

Dus moderator ?

• kortingopbellen.nl

Beste Petertje,

Ons excuus als het overkomt als SPAM, maar wij geven de persoon antwooord op zijn vraag. Ik denk dat wij (lees alles shops) als enige antwoord kunnen geven op zijn vraag. Dus ik zie het probleem mbt spam niet!

Jeroen

• Bonte

Bedankt voor uw bericht. Ik ga dit zeker doen.

groeten,

Bonte

• Marchel

Bij één provider neem ik aan ? Ik heb er zelf 4 op mijn naam staan (bij 3 providers).

Marchel.

• Daan

De vraag is volgens mij: mag ik 1 abonnement en 1 prepaidkaart van dezelfde aanbieder hebben …. Het antwoord is: dat mag. Om dit antwoord te kunnen geven hoef je geen shop te zijn, kortingopbellen.nl !

Kijk trouwens voor de goedkopste mogelijkheden op www.telecomvergelijker.nl en beoordeel daar of je wel zaken wilt doen met kortingopbellen.nl :D

• Rob Maas

+ goedkoop zijn ze echt niet ga je naar de primafoon dan krijg jee een hi sim-only voor de helft van het geld en hun halen daar nog wat tussenuit.

• Flaris

dan ben ik benieuwd hoe ik 5 abo;s op mn naam kan hebben.???kortingopbellen.nl schreef:

Ik houdt het bij een spam bericht..

>

> Het is mogelijk om maximaal 3 abonnementen op 1 naam te

> hebben!

> Kijk op onze site voor de hoge cashbacks!

>

>

> Jeroen

> www.kortingopbellen.nl