sitel of korting op bellen

• beccie

Hoi

Ik heb al een beetje hier ook op het prikbord gezocht naar sitel en goedkoopbellen maar de meningen waren nogal verdeeld.

Ik wil graag alleen een abonenment en ik mijn keuze is gevallen op orange omdat ze niet met sms bundels werken en zoveel bellen doe ik nou ook weer niet.

Maar 5 euro per maand is voor een abonnement toch niet veel, en dat verbel ik nu met een prepaid ook ruim.

Bij korting op bellen kost een orange free 20 voor een jaar 4,08 per maand

En op sitel 5,41 per maand.

Wie geeft raad.

Beccie

• beccie

Op v.t.u telecom staan twee verschillende prijzen voor orange free 20. Bij de abonnementen staat hij voor 20 euro per maand en 190 euro cash back maar met aansluitkosten van 25 euro.

En bij de aanbiedingen staat hij voor 50 euro per jaar en zonder aansluitkosten.

Welke moet ik dan geloven. Bij de aanbieding staat geldig to eind juni.

Beccie

• Marchel

Bij Belcompany worden momenteel 3000 Orange free 30 abo`s gratis vergeven. (dat wil zeggen 1 maand gratis , en 330 Euro cashback).

Misschien een optie?

Marchel.

• beccie

Is dat wel betrouwbaar, en wat als je dus nummer 4000 bent ofzo dan heb je pecht en dan wordt je neit aangesloten op orange en dat ze je wel laten betalen bijvoorbeeld dan die 30 euro per maand?

• Marchel

Is uiteraard betrouwbaar , en als je buiten de eerste 3000 valt heb je gewoon pech. Je krijgt in ieder geval geen duurder abo. Ik heb zelf begin dit jaar via BC een free 20 abo afgesloten (gewoon gratis , dus zonder cashback) , en spaar mijn beltegoed op , om deze na mijn contractperiode om te laten zetten naar prepaid.

Marchel.

Ps ….zoals ik al zei , buiten je belbundel betaal je meer dan T-Mobile en Telfort , maar alles gaat bij Orange uit je bundel. (ook sms en mms).

• kortingopbellen.nl

Ik ben natuurlijk gek als ik zeg dat je niet bij ons moet aansluiten! Maar wij geven (m.u.v. de Orange Free 30) de hoogste cashback op de Orange abonnementen, en ook bij Verlengen. Bij ons kan iedereen aansluiten en kan je altijd gebruikmaken van de geldende actie! Let wel op: de acties op onze site zijn tm 30 juni geldig! Wat er in juli gaat gebeuren is onduidelijk. Maar mijn ervaring (8 jaar) zegt dat de bonus gaat verlagen, dus wordt het minder aantrekkelijk!

Succes met je keuze!

Jeroen

www.kortingopbellen.nl

PS: Bij ons geen aansluitkosten!

• bert

Hoi Beccie,

als ik jou was zou ik snel naar de Bel Company gaan om meteen de Orange Free 30 af te sluiten voor 1 jaar.

- eerste maand geen abonnementskosten

- 15 euro extra beltegoed

- 3e maand krijg je 330 euro teruggestort op je rekening

dus dit houdt in dat je na 1 jaar in totaal 375 euro (12x30+15) beltegoed heb en dit kost jou niks want je krijg 330 euro terug van de Belcompany en de 1e maand is gratis en je krijg standaard 15 euro start beltegoed.

Echter nu komt het mooie van Orange, na 9 maanden moet je schriftelijk opzeggen en je moet verzoeken dat je overgebleven beltegoed wordt overgezet naar een prepaidkaart zodat er geen geld verloren gaat.

Maar nu komt het: De actie is alleen nog vandaag geldig. Dus ga snel en sluit er nog 1 af.

m.vr.gr.

Bert