telfort 100 bij kortingopbellen.nl

• beccie

Hallo

Ik ben een beejte aan het surfen voor een goekoop abonnementje en nu kwam ik eerst op gsmweb.nl en daar koste de telfort 100, 5 euro per maand en op kortingopbellen kostie ook 5 euro per maand.

Maar wat is nu beter, gsmweb.nl of kortingopbellen en is het zowiezo wel veilig zo'n abonnenment afsluiten via internet. Wie heeft er ervaring mee, want bellen voor 5 euro per maand, is natuurlijk wel heel verleidelijk.

Beccie

• Daan

Kijk eens op www.telecomvergelijker.nl , daat vind je ervaringen en de beste aanbiedingen. Zelf heb ik goeie ervaringen met het afsluiten van abonnementen op internet. GSMweb en kortingopbellen zijn niet de goedkoopste … Suc6!

• Marchel

Heb zelf goede ervaringen met GSMweb , maar het is inderdaad verstandiger om even verder te kijken naar voordeliger aanbiedingen.

Marchel.

• beccie

Maar de voordeligste wil toch niet altijd zeggen dat iedereen er tevreden over is. Over welke zijn jullie tevreden, ik betaal liever dan 1 euro per maand meer maar dat ik dan wel een goede service heb en dat de cash back goed werkt.

Beccie

• beccie

Ik vond op telecomvergelijker ook debitel icm elfort, 12maanden debitel voor 3,67 per maand zonder smsen en via belzaak.nl

de voorwaarden zijn:

Alle prijzen zijn incl. 19% BTW.

Belminuten gelden voor bellen binnen Nederland, exclusief koop- en informatienummers.

Alle nationale gesprekken worden per seconde afgerekend.

Belminuten kunt u NIET meenemen naar de volgende maand.

U belt op het netwerk van Telfort en betaald u aan Debitel.

Voor abonnementen van Debitel geldt een minimum leeftijd van 18 jaar.

Nummerbehoud is mogelijk, Debitel brengt hiervoor € 9,08 in rekening.

U bent in bezit van een simlock vrij GSM-toestel (1800Mhz).

Onze vergoeding wordt binnen 10 weken op uw bankrekening overgemaakt.

Ik weet niet of debitel via telfort overal goed bereik heeft en hoe de ervaringen zijn met belzaak.nl en met debitel

Beccie

• elske

kijk eens op telfort.nl. Die is zeker weten betrouwbaar! ik heb er ook besteld en ben erg tevreden over de levering, de dekking, de tarieven en de prijs.

telfort is een aanrader!

• Effie

Op www.gsmweb.nl kost de Telfort 200 (los abo) nu ook 5 euro!

• Daan

Op www.telecomvergelijker.nl kan je dus ook ervaringen met de verschillende webwinkels lezen.

• jasmijn

ik heb alleen positieve ervaringen met het afsluiten van goedkope abo's via internetbedrijven. wel moet ik zeggen zelf niet kapot te zijn van Telfort. De prijs heeft mij een jaar geleden overgehaald een 1 jaar abon. bij hen af te sluiten maar de bereikbaarheid was voor mij armoe troef. Ik ben blij dat ik er net vanaf ben. Liever een duurdere provider met een goede bereikbaarheid want niets is irritanter dan een verbinding die zomaar wegvalt midden in een gesprek

• jbgsm

Ik bel al een geruime tijd in Groningen tevreden met Telfort. GSMweb is een betrouwbare gsm shop! Maar dat zijn de meeste wel (niet alle!)

Met vriendelijke groeten,

GSM Forum -> www.jbgsm.nl/forum