beste th,
bedankt voor je hulp. Ik werd zo gek van alle opties dat ik alles maar dan ook alles in het werk heb gesteld (het heeft me zo'n 2 uur gekost) om uit te vinden wat het goedkoopst is. (wij als echte nederlanders haha)… maargoed ook interessant voor anderen misschien om te weten wat nu de goedkopere sites zijn (mijn onderzoekje is misschien niet altijd waar, omdat ik het slechts voor 1 provider en 1 telefoon gedaan heeft) maar ik denk dat er in grote lijnen wel iets van de verschillende internetshops gezegt kan worden.
voor het verlengen van een t-mobile abbo (alle anderen overigens ook), heb je 2 opties
optie 1> verleng je abbo met nieuwe gsm
deze optie was wat ik dacht het goedkoopst, maar nix bleek minder waar.
met deze optie was gsmtrack.nl het goedkoopst, omdat ze me een telefoon gaven en nog eens 50 euro toe (wat sommige shops zowiezo niet doen, dat geld toegeven, dus die vallen zowiezo al af bij de goedkopere telefoons), in ruil voor het een 2 jarig abbo wat ik dan af moet sluiten.
optie 2>
ik heb alle sites gekeken waar ik het goedkoopst de telefoon kan kopen die ik wil
ik heb uiteindelijk mijn gsm kunnen kopen voor 340 (die nokia 6820 dus).
nu heb ik echter alleen een telefoon en nog steeds mijn abbo niet verlengt
hiervoor moest ik naar de optie> abbo verlengen zonder telefoon. Ik kreeg bij het afsluiten van een abbo 2 jarig blablabla (zelfde als bij optie 1 iig). 420 euro terug. wat dus zou betekenen dat ik 420 - 340 = 80 euro toe zou krijgen wanneer ik voor optie 2 zou kiezen. dit scheeld dus 30 euro met optie 1. Het nadeel is echter dat je dan met 2 verschillende shops zaken doet, en wat dus ook meer moeite kost.
Daarom heb ik er toch voor gekozen die 30 euro maar te schenken aan gsmtrack.nl
ik kies dus voor optie 1