Slechte ervaring met GSM.NL

• TH

Weken geleden bestelde ik bij GSM.NL een SE T105 met 60 minuten beltegoed/maand en nummerportering voor 3,95/maand. Een paar dagen later bestelde ik er ook nog een gratis SIM-kaart met 60 belminuten/maand. Voor beide orders heb ik een KvK, ID en bankafschriftje naar GSM.NL gefaxed. Voor beide orders heb ik een orderbevestiging ontvangen. Die SIM-kaart is inmiddels uitgeleverd maar over die T105 hoor ik niets meer, ondanks tal van emails naar gsm.nl.

Nu heb ik ze vorige week een ultimatum gesteld en ook daar hebben ze niet op gereageerd.

Iemand nog meer slechte ervaringen met gsm.nl?

Iemand een idee hoe nu verder (ergens anders een toestel/abo kopen?)

• pinokkia

Ik heb op 28 april alleen een samsung E700 besteld. Op 29 april bevestiging gekregen dat hij verstuurd is. En op 3 juni kwam de postbode de bestelling al brengen. Ik had nog pech ook dat koninginnedag en gelijk het weekend ertussen zat.

• pinokkia

Ik geef je 1 advies. Bel de kvk op en vraag naar prive nummer van gsm. De eigenaar heet Jeroen en vraag naar zijn prive nummer.

• Jeroen

pinokkia schreef:

>

> Ik heb op 28 april alleen een samsung E700 besteld. Op 29

> april bevestiging gekregen dat hij verstuurd is. En op 3 juni

> kwam de postbode de bestelling al brengen. Ik had nog pech

> ook dat koninginnedag en gelijk het weekend ertussen zat.

28april bestellen en 3 juni AL binnen. Das snel. Je bedoel zeker 3 mei;)

• pinokkia

Ja ik bedoel ook 3 mei. Mijn excuses ervoor

• TH

pinokkia schreef:

>

> Ik geef je 1 advies. Bel de kvk op en vraag naar prive nummer

> van gsm. De eigenaar heet Jeroen en vraag naar zijn prive

> nummer.

En dan prive een beetje gaan lopen stalken?

Ik heb de directie vandaag een fax gestuurd en tevens per post (voor hun rekening via het antwoordnummer natuurlijk) een copie van de fax gestuurd.

Natuurlijk nog geen reactie op gehad. Ik denk dat, ook al omdat de aanbieding waar ik gebruik van heb gemaakt van hun website is gehaald, ze de bestelde telefoon niet meer kunnen leveren en dat ze hopen door zich dood te houden van het gedoe af zijn.

Maar dan kennen ze mij nog niet, desnoods stuur ik elke dag 10 brieven met het verzoek om levering , naar hun antwoordnummer natuurlijk.

• pinokkia

Ik bedoel niet te stalken. Met de eigenaar valt heel goed mee te praten. Medewerkers hebben niets te vertellen.