GSM Correct

• Mariska

GSM correct vind ik een malafide toestand!!!

ik heb een getekend contract gefaxed en hoorde dagen lang niets, tot ik wilde bellen naar het bedrijf. Een tel. nr. staat niet op de site. dus ik ging op onderzoek uit. Als je een nieuwe (dure) telefoon wilt kopen kan je wel bellen over het toestel. Ik heb dat nummer gedraaid, en het word al een week niet opgenomen. vervolgens reageren ze niet op mail/fax en telefoon.

Vervelend is dat ik niet naar een ander bedrijf kan uitwijken ,daar ik straks niet met 2 abb. wil zitten. een slechte ervaring dus. Inmiddels zijn bij andere aanbieders intressantere aanbieding op hetzelfde abb. + toestel door mij gesignaleerd

heel vervelend allemaal.

• Mariska

Heb toch maar bij een andere aanbieder een abb. besteld. (Telfort) weet iemand of je eigenlijk onder een getekend contract uit kan? dit valt toch onder colportage? dan heb je toch de tijd om te reageren!

• Caroline

In jouw geval lijkt het me dat je om ontbinding van het contract kan vragen. (het duurt onredelijk lang voordat men zijn afspraken nakomt en men laat ook niets van zich horen)

Je dient nog wel eerst een ingebrekestelling te sturen met een redelijke termijn om nog na te komen. Doe dit in een aangetekende brief.

Ontbinden kan door een schriftelijke verklaring (na de ingebrekestelling)

• Mariska

ah dank je Caroline!

Inmiddels zelfs een tel. nr. binnengekregen van T-mobile. (dat was dus de provider) en meten even met de klantenservice gebeld. Ze betreuren de zaak. Moest een klachtenbrief schrijven met zoveel mogelijk bewijzen. Meteen even de e-mail correspondentie bijgevoegd.

Inmiddels heb ik en ander abb. naar volle tevredenheid!

Overigens nog niet eens een toestel ontvangen van GSM-correct. Mocht deze eerdaags komen zal ik hem zeker NIET accepteren aan de deur.

word er zo moe van!Caroline schreef:

>

> In jouw geval lijkt het me dat je om ontbinding van het

> contract kan vragen. (het duurt onredelijk lang voordat men

> zijn afspraken nakomt en men laat ook niets van zich horen)

>

> Je dient nog wel eerst een ingebrekestelling te sturen met

> een redelijke termijn om nog na te komen. Doe dit in een

> aangetekende brief.

>

> Ontbinden kan door een schriftelijke verklaring (na de

> ingebrekestelling)