Bestaat er een telefoon welke 2 simkaarten ondersteund??

• flip

Hoi,

Ik zoek een telefoon die 2 simkaarten kan houden. momenteel loop ik met 2 telefoons een voor prive en een zakelijke. Dit is heel irritant.

Ook heb ik eens gekeken naar zo'n dual simcard adapter, maar dan heb je het probleem dat je telkens maar op 1 netwerk bereikbaar bent.

Ik hoop dat iemand mij een telefoon kan aanraden welke deze eigenschap heeft.

Alvast bedankt.

Flip

• danielle

volgens mij kun je gewoon een van de twee telefoons simlocken (dit kan soms al voor 10 euro), en dan kun je elke keer van simkaart wisselen binnen dezelfde telefoon.. volgens mij geld dit voor zowel kaart als abonnement.

groetjes danielle

• Fred

Deze vraag is al meerdere malen in het verleden gesteld…….

Het is technisch wel mogelijk een dergelijk toestel te ‘maken’ alleen d'r is qua prijsstelling en (vraagstelling) geen vraag naar.

Derhalve zal je gebonden blijven aan een dual(triple)-sim adapter welk door mij sedert jaren tot volle tevredenheid gebruikt wordt.

• eric

Is het mogelijk om 2 verschillende gsm'''s met 1 mobiel nummer te laten werken ? Ik werk in de bouw ( veel rotzooi ) en heb daar 'n 3310 in gebruik, maar als ik thuis ben haal ik het kaartje er uit, en doe hem in de 6310i. Werkt goed, maar is wel lastig.