Gratis abonnement bij BelCompany

• quint

Hallo Allemaal op dit moment hebben ze bij BelCompany Gratis abonnementen met gratis belminuten.

Lijkt me te mooi om waar te zijn, wie weet of hier een addertje onder het gras zit?

Volgens BelCompany:

1 jaar lang gratis bellen met een Orange Free 30

Heb je al een (SIMlock vrij) toestel dan kunt je 1 jaar lang gratis bellen met een Orange Free 30 abonnement. Let op het aantal “weg te geven” abonnementen is beperkt dus reageer snel!!!!!

• Jeroen

Kan heel goed hoor. Er zijn nog steeds, al worden ze steeds schaarser, abonnementen waar je geld op toe krijgt!

Groeten, Jeroen

• Marchel

Je schijnt de eerste maand gratis van Orange te krijgen , en daarna gewoon 30 Euro per maand te betalen. Maar je krijgt van Belcompany 330 Euro op je bankrekening gestort. (dus een jaar gratis bellen , mits je binnen je bundel blijft).

Ik heb zelf begin dit jaar een Orange 20 besteld via BC , die ook helemaal gratis was. (geen geld terug , maar gewoon iedere maand een rekening van 0 Euro). Dit abootje gebruik ik niet (heb er al 3) , maar na een jaar zeg ik het op , en neem het beltegoed mee naar een prepaidkaart (kost een paar Euro). Het kan dus zeker wel.

Marchel.

• daisy

* en neem het beltegoed mee naar een prepaidkaart (kost een paar Euro). Het kan dus zeker wel. Marchel*

Hoe bedoel je??

• Marchel

Op het moment dat je abo stopt , kan je je beltegoed op een prepaidkaart laten zetten (dacht dat dat 15 Euro koste). Had dit al op diverse fora gelezen , maar heb het ook nog eens gevraagd toen ik een medewerker van Orange aan de lijn had , en die bevestigde dit.

Marchel.

• Kim

Het kan idd zeker wel en het is zo.. een vriend van me werkt @ de BelCompany. Deze acties worden meestal gedaan met niet al teveel minuten en dan maar hopen dat de mensen lekker gaan bellen en dus boven de bundel komen waarna de kosten uiteindelijk best hoog worden. Ik zou dit echt alleen kiezen als je echt genoeg hebt aan dit aantal belminuten. Misschien zelfs wel alleen de telefoonnemen en er idd (zoals hier al eerder gezegd) gewoon niet mee bellen :-)