ik heb een orange free 60 abonoment maar hoeveel belminuten heb je dan ongeveer?ik had altijd t mobile 450 is dat ongeveer hetzelfde
kijk, dat is nou het grote probleem bij orange. je weet NOOIT hoeveel je precies kunt bellen. En bovendien is orange ook nog ontzettend duur.
ik heb even zitten rekenen en je kunt met orange60 zo'n 333 minuten bellen. Je bent er dus hard op achteruit gegaan. Bij T-Mobile had je voor 50 euro 450 minuten gehad! je had beter naar Telfort kunnen overstappen. Die heeft het beste netwerk van deze drie en betaal je maar 45 euro en krijg je 500!! belminuten.
tip voor iedereen… vergelijk de tarieven eerst eens goed tussen de providers voordat je kwakkeloos wat afsluit! Zoveel verschil zit er niet meer in het bereik van de providers dus kijk goed naar de prijzen! En Orange is bijna altijd een misser, want die is gewoon heel duur!
Ja maar 333 minuten is wel het uiterste (ex starttarrief 0.05). Dat zou betekenen dat je alles opmaakt aan het bellen naar andere mobiele nummers.
Dan kom ik wel even met het andere uiterste nl 667 minuten (ex starttarief 0.05), in het geval je alleen naar vaste aansluitingen zou bellen.
Hier maakt Orange nl verschil in!
Ander groot voordeel van Orange is dat je alles uit één bundel betaalt en die bundel ook nog eens onbeperkt houdbaar is.
Stel je stuurt 30 SMS in de maand, dan gaan die van je bundel af (30*0.22). Bij Telfort en T-mobile vind je ze later op de rekening.
Stel je verkering is net uit en je klept niet meer elke dag. Je houdt aan het einde van de maand 30 EURO van je bundel over. Volgende maand nog steeds geen nieuwe liefde. Weer 30 EURO over. In juli nog steeds niets; weer 30 EURO over. In Augustus ontmoet je weer een nieuwe vlam. Dan heb je nog 90 EURO extra van die voorgaande maanden en kun je die maand dus 150 (90 + 60) EURO opmaken! (1667 min = 28 uur!). Zonder extra kosten! Bij Telfort en T-mobile was je wel-betaalde, maar niet-gebruikte beltegoed (lees belminuten) voor het grootste deel in het luchtledige opgegaan. Gevolg torenhoge telefoonrekening omdat minuten buiten de bundel duur betaald worden.
Tot slot de minuten buiten de bundel. Bij T-mobile betaal je 11 eurocent, bij Orange 9 eurocent (in het gunstigste geval).
Goed ik stel het nu allemaal wat rooskleurig, maar Orange heeft, in tegenstelling tot wat de schrijver hiervoor beweerde, wel degelijk voordelen.
Ik ben juist op Orange overgestapt omdat dit systeem mij veel meer aansprak dan de andere systemen. Goed, ieder z'n meug, maar ik zou niet willen stellen dat Vince bij de pakken neer moet gaan zitten omdat hij dit abonnement heeft afgesloten. Een prima keuze als je het mij vraagt.
Groeten Jeroen
Ter info
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/telefoons_en_tarieven/ps1.43.asp
http://www.orange.nl/images/mijnorange/kosten_o_c_overzicht_knop_white.gif
kijk, dat bedoel ik. je rekent steeds zonder start tarief. 100 belletjes heb je zo gemaakt hoor, en daar horen die van 3 sec ook bij. en je betaald wél steeds starttarief BINNEN de bundel. Dus je bent al zo 5 euro van je bundel kwijt alleen al aan startkosten.
Jij rekent alleen naar Orange en vast, maar sorry hoor. meer als de helft gaat toch naar gebruikers van een ander mobiel netwerk dus betaal je zeker het volle pond.
mocht een een abo willen afsluiten omdat je veel met iemand belt van hetzelfde netwerk dan is telfort een betere keuze. Daar betaal 12,50 voor een bundel met 500 minuten die je kunt gebruiken naar telfort mobiel en vaste nummers.
orange heeft wel alles uit bundel ja, maar je betaald wel 50% meer dan bij de andere netwerken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?