GSM icm een laptop??

• Jeroen

Weet iemand of er ergens een aanbieding is, waarbij je wanneer je een mobiel abonnement afsluit een laptop kado krijgt?

bij voorbaat dank

• Jeroen

Kado krijgen ??? Een laptop, wie maakt je dat wijs? Een beetje laptop kost toch al snel 800 euro en dan zit je nog aan de onderkant van de markt. Leuke Dell doet al heel snel 1500 euro tot ver daarboven.

Een palmtop kan je wel ‘krijgen’ icm een orange abonnement. Maar dan heb je wel een zwaarbetaald zakelijk abonnement en moet je nog betalen voor die palmtop.

Wellicht als je ergens een 5 jarig contract af kunt sluiten voor 40 euro per maand dat het lukt. Kortom ik ken die abonnementen niet en ik ken eerlijk gezegd heel wat abo's uit het hoofd.

Groeten een andere Jeroen

PS als het ergens wel kan wil ik dat uiteraard ook graag vernemen!!!

• marvin

haaaha die is goed

• Ski....

zit eerder te denken aan een laptop kopen en er een gsm bij krijgen….hahahaha

• hans

Laptop nog nergens gezien (wel desktop op www.telfort.nl)

Origineel op dit moment: gratis mountainbike + toestel: http://www.studentmobiel.nl/index.php?page=t-mobilemet_firebird.htm

• Martijn

Nou zo gek vind ik het nog niet… op www.sitel.nl en typhone.nl smijten ze nu al daewoo breedbeeld om je oren, soms krijg je er nog een telefoon bij ook. (de duurste breedbeeld 100Hz kost in de winkel al gauw 450.-)…dus laptop…wellicht over een jaartje. Twee jaar geleden kreeg je alleen een toestel, verder niks.

Groeten,

Martijn