100% gratis Vodafone abbo

• AcE

Hallo iedereen,

Op www.bestelmaar.nl zag ik net een Vodafone 120 voor 1 jaar en dan voor 0,-

Wel erg goedkoop want ik heb nog nooit een abonnement gezien die echt helemaal gratis was. Mis ik hier iets of zijn er toch kosten aan verbonden?

• LonsdaleLady

Hoi hoi, het komt wel vaker voor dat er bij een abbonement met een gratis toestel zit!!! Het abbonement is NIET gratis alleen de telefoon krijg je er gratis bij!

• Daan

LonsdaleLady, als je niet weet waar je het over hebt, is het misschien handig om niet te reageren.

AcE: kijk eens op www.telecomvergelijker.nl , deze actie komt vaker voor maar tussen verschillende winkels is er een verschil ten aanzien van het wel of niet verrekenen van portokosten. Let wel op dat je je abo na 6 maanden om moet zetten naar Vodafone 60.

• Marchel

In plaats van honderden Euro`s korting op een nieuwe gsm , krijg je deze korting op je abo. (maar je krijgt dan uiteraard geen gsm). Heb dit zelf met een Orange abootje gedaan , waarbij ik al het beltegoed opspaar , en aan het einde van mijn contractsperiode om laat zetten naar prepaid (Kost me 15 Euro). Let er wel op dat dit een cashback actie is. Dit houdt in dat je gewoon iedere maand de rekening moet betalen , en dat je vooraf (meestal na een week of 6) dit totaalbedrag op je rekening krijgt. Marchel.

• Heidi

Hoi, je kunt bij andere telecomwinkels dezelfde aanbieding krijgen.

Het is een actie van vodafone zelf dus kun je eventueel bij een ander meer info halen. Zelf heb ik er de ballen verstand van, maar ik zag het op diverse sites vandaar. succes

• Jeroen

bestelmaar is wel een van de goedkoopste, samen met gsmstunter. Dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

:D