de aanbiedingen zijn zo laag hoe kan dit en is deze site wel betrouwbaar??? wie heeft er ervaringen???
www.gsmstunter.nl
Ik heb 5 mei een aanvraag gedaan voor een nokia 6230 met kpn allround voor 2 jaar, ik had alles gefaxt omdat dat sneller zou gaan. Maar ik wacht nog steeds op mijn spullen. Ik had van tevoren ook gemailt of ze de 6230 wel op voorraad hadden en dat was het geval. Toen ik belde om te vragen hoe het stond met mijn order kreeg ik te horen dat de order bij kpn lag. Nou ik werk zelf bij primafoon en als wij een aanvraag doen voor een mobiel gebeurt dat ala minuut. Ik begrijp best dat het wat langer duurt als je een externe klant bent maar 2 werkweken is wel heel erg lang niet waar. Of het nu aan kpn ligt of ze de telefoon niet hebben weet ik niet. Ik ga morgen weer bellen, ik hou jullie op de hoogte.
Update 14-05-2004
Ik werk bij de primafoon dus heb ik ff gebelt of er wel een aanvraag was gedaan op mijn naam, dat was dus niet het geval. Ik heb heel de middag geprobeerd te bellen naar gsmstunter maar dit lukte niet, het bereik was bar en bar slecht. Ik heb ze toen geprobeerd te faxen om mijn order te annuleren en dit lukte in eerste instantie ook niet maar toen was mijn fax er door. Ik heb vervolgens nog een keer geprobeerd te bellen en toen nam er iemand op. Ik vertelde aan een dame dat ik een aanvraag had gedaan en dat door haar collega was verteld aan mij dat de aanvraag bij kpn lag. Ik vertelde dat ik bij primafoon werkte en dat de er volgens kpn helemaal geen aanvraag gedaan was. Ze deed al meteen moeilijk en vroeg naar de barcode die op het aanvraagformulier stond, terwijl de vorige keer de postcode al voldoende was. Dus na aandringen heeft ze op postcode gezocht en kwam ze na een paar minuten vertellen dat de aanvraag was afgekeurd omdat mijn legitimatie ongeldig was, het nummer klopte niet, nou de grootste onzin natuurlijk, ik heb het origineel thuis liggen en het klopt gewoon. Vervolgens zei ze dat als het goed is ik daar een mail van heb gehad, ook dit klopte niet en ze wilde hier niet over in discussie gaan. Ik meldde dat ik wilde annuleren en een mail wilde ter bevestiging, eerst kon dit ook niet maar na aandringen kreeg een mail waarin stond en ik citeer, wij wijzen u af omdat u niet op onze vraag in de mail gereageerd heeft. Wat een onzin natuurlijk. Echt een bar slechte ervaring met deze shop.
Als ze nou van te voren aan geven dat ze het druk hebben, of dat ze het toestel de nokia 6230 niet op voorraad hebben kan ik alle begrip opbrengen en ook een flink stuk meer geduld hebben. Ze hebben gewoon kei hard gelogen. Voor mij heeft deze winkel afgedaan!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?