GsmDealer=onbetrouwbaar?

• NielsB

toestel is uit het assortiment van Samsung.

sommige winkels hebben nog oude voorraad, maar die kunnen hem daarna ook niet meer bestellen als het goed is!

• GXM

Weet je, jullie hebben eigenlijk gelijk. Maar let wel op dat ik nu PAS reageer via forums en als je leest heb ik al een probleem vanaf midden 2003 !!!

Ja, natuurlijk probeer ik via telefoon en mails !! duh !!! En tuurlijk proberen we het op een volwassen manier, maar wie is er dan niet volwassen genoeg om ALLEEN maar even te reageren !!!

Wij kregen een slechte naam omdat, gsmdealer ons NIET kon uitbetalen, de bonussen wel te verstaan, dus konden wij niet onze klanten betalen. Het is een bekend verhaal in de telecom wereld, een voorbeeld daarvan was destijds Telemaniac, ook hier had gsmdealer een hoofdrol in. Ik vraag me dan wel eens af of gsmdealer wel zo onschuldig is als ze lijken.

Voor mij dus als MENING ZEER ONBETROUWBAAR !!!

• istanbullu

Blijkbaar is gsmdealer dus een mindere partner op zakelijk/bedrijfs niveau, maar op consumentsniveau zijn ze hoog aangeschreven.

Als je op zakelijk/bedrijfs niveau klachten hebt met gsmdealer dan los je dat op via een advocaat of deaurwaarder op en niet zwartmakerij op het forum.

Ik hoop dat bovenstaande een goede tip is voor je GXM

• GXM

Dit is ook geen zwartmakerij, dit zijn feiten die wij hebben ondervonden !! Ik roep ook niet dat mensen daar NIET moeten bestellen ofzo. Maar vertel gewoon het eerlijke verhaal. Wat jullie daar mee doen is jullie zaak.

• maarten

Voordat jullie voortaan iets gaan bestellen zou je je af moeten vragen wie er achter een website zitten.

Zo is bestaat GSMDealer bijvoorbeeld uit 2 personen, die bij mama thuis de toko runnen. Ze lijden vooral aan hoogmoedwaanzin. Je kunt iemand toch niet serieus nemen als hij dit op z'n site zet ;

P. Herps - Directeur

L. Huijts - Sales Executive Abonnementen

P. Herps en L. Huijts - Sales Executive Hardware

J. Huijts - Webdesign

Dit is gewoon echt een dikke prutser.

En verder dat mannetje van GXM , daar moet je al helemaal geen woorden aan vuil maken…

Verder,

Het mag helemaal niet uitmaken of je een Bonus betaling (als shop) krijgt binnen 4 weken of 3 maanden. Je betaalt gewoon zowieso de Cash deal aan de klant uit.

Vaak hoor je shops zeggen dat de klant zijn geld niet krijgt, omdat ze de bonus van de provider nog niet gekregen hebben..

Ik ben zelf eigenaar van een webshop, vandaar dat ik jullie dit vertel. Onderhand wordt je echt doodziek van dit soort kleine kinderen die elkaar zwart proberen te maken.

Als je een shop moet runnen dan heb je geen tijd om dit soort fora continue te voorzien van allerlei postings, zoals verschillende lieden doen.

Deze mededeling van mij zal dan ook eenmalig zijn.

• Alfred

maarten schreef:

>Onderhand wordt je echt doodziek van dit soort …

grove fout, maar dat terzijde: ik ben het helemaal met je eens en zal dus ook nooit wat bestellen bij mensen die reclame voor hun “zaakje” maken op diverse forums.