GsmDealer=onbetrouwbaar?

• David

Mijn vriendin wacht al sinds haar bestelling bij GSMDealer (geplaatst op 26 februari) op haar Samsung S300! Dat lijkt mij erg overdreven.

Volgens GSMDealer hebben ze problemen met de leverancier van de telefoons, deze week zouden ze eindelijk verzonden zijn maar dat is nog steeds niet het geval. Mijn vriendin begint zich erg ongerust te maken…

Herkent iemand dit probleem??? Is deze webshop onbetrouwbaar? Hoe pakken we dit aan?

• GXM

Deze bedrijf is zekers onbetrouwbaar !! Ik spreek uit ervaring, ik krijg nog geld vanaf de maand juni 2003, 2003 geen spelfout!

Ze reageren NIET !!

• istanbullu

GSMdealer is zeker wel betrouwbaar.

Ik vindt trouwens niet dat een concurrent zoals GXM hierop mag reageren. En ddan met zo'n smoes van ik krijg nog geld. Je kan van mij de hik krijgen.

• Piet

Ik vind ook dat GXM zijn zaken niet over een discussie pagina moet

bespreken. Heeft hij problemen met de genoemde site en of persoon

dan moet hij die persoon mailen en het daarmee regelen. Hier reageren

is laag en zou verwijderd moeten worden van de site.

Het nadeel dat we nu hebben is dat we nu alleen het verhaal van GXM

horen. Dus wie weet wat hij wel niet zegt!!

Zover ik weet zijn er geen problemen met GSMdealer.nl. Als je het

toestel niet krijgt dan moet je hem mailen en of bellen en niet hier op

het forum moeilijk gaan doen. Lost het probleem zich hier op wanneer

je dit post, volgens mij niet.

Ik ben geen partij in deze zaak. Ik geef alleen advies. Regel het gewoon

met GSMdealer.

Piet

• flip

Laat GXM gewoon zijn mening geven, waar is anders deze site voor opgestart?

Piet je hebt waarschijnlijk weinig verstand van het voeren van een discussie en verder, ga lekker fietsen met dit mooie weer, doe je waarschijnlijk nog iets nuttigs!!

• Erik

GXM moet gewoon eens een keer ophouden met zanniken. Op elk forum spuit hij zijn gal over gsmdealer. Volgens mij heeft gsmdealer een zakelijk conflict met gxm. Beide zijn namelijk gsmshops. Dus gxm: regel het volwassen ! je hebt ook een telefoon ?

Ik krijg onderhand ook de HIK van je.

• David

Het gaat is mij er in de eerste plaats niet om te doen om een webshop zwart te maken, ik vraag mij alleen af of er meer mensen zijn die hetzelfde probleem hebben met GSM Dealer en hoe zij dit oplossen. En natuurlijk is het eerst overlegd met GSM Dealer zelf! Probleem is dat ze zichzelf tegenspreken… dat komt dus niet echt betrouwbaar over….

P.S. Volgens mij is dit forum er toch juist om ervaringen uit te wisselen? Als ik hier nog niks kwijt mag, waar mag het dan wel?

• john

mee eens. Als er over een ander klachten zijn wordt het hier ook breed uitgemeten, dus waarom niet over gsmdealer? Omdat hij toevallig ook de hele dag op dit forum zit?

• Roel

ik denk dat iedereen hier oud en wijs genoeg is om het voor ZICHZELF op te nemen dus bescherm elkaar niet zo dat slaat nergens op, beetje kinderachtig!

• David

Het probleem met GSM Dealer is inmiddels opgelost, in plaats van een Samsung S300 te ontvangen is uiteindelijk, na vele malen bellen, een cash deal met GSM Dealer overeengekomen.

En eerlijk is eerlijk, ik moet zeggen dat deze cash deal zeer snel (binnen een dag) en correct is afgehandeld.

Vraag ik me wel nog steeds af wat het probleem is met die telefoon….