Graag zou ik nogmaals erop wijzen dat alle klanten van GXM.NL zijn overgenomen door MTSN/ GSMDEALER. Dit houdt in dat de cash deal door MTSN worden uitbetaalt! Mochten er toch nog mensen zijn die geen krediet factuur hebben die kunnen dan een mailtje sturen. Maar volgens MTSN zijn alle klanten nu zo'n beetje uitbetaalt.
De reden waarom dat wij zijn gestopt is dat MTSN niet aan de financiele verplichtingen konden voldoen, met andere woorden ze hebben naar ons toe gewoon financiele problemen!! Ze konden gewoon onze bonussen niet uitbetalen, om er toch voor te zorgen dat de klanten toch hun geld ontvingen, hadden we ervoor gezorgt dat MTSN dit rechtstreeks zou doen. En dat wij onze eigen uitkeren/winst het laatst zouden krijgen, maar om dit te kunnen moesten wij ermee stoppen, anders werd onze eigen kosten veels te hoog, immers wij kregen NIETS uitbetaalt, en we wilden geen risico lopen, want ook naar ons werd week na week beloofd dat we werden uitgekeerd, nu 1 jaar verder nog Euro 0,- ontvangen!! Intussen heb ik via TV.nl gelezen dat er eindelijk mensen zijn betaalt en hopen wij dat we nu ook eens aan de beurt zijn!! Maar nu nog steeds zou ik eerst al ons oude klanten, zien uitbetaalt.
Dit is in het kort de gehele situatie, dit is geen aanval op MTSN, maar gewoon een uitleg, want er zijn denk ik nog steeds mensen die zich afvragen waarom ze nog niets hebben ontvangen of geen reactie krijgen.