opgelicht !!

• Martijn

Een een berichtje om scherp te blijven bij de aankoop van een nieuwe gsm bij de GSM-shop !!

Het gebeurde gisteren weer: Ik kocht de nieuwe nokia 6230 (elders nog niet leverbaar) en tot mijn grote verbazing kwam ik er s'avonds achter toen de telefoon geactiveerd was dat deze al gebruikt bleek te zijn! Dit was herkenbaar door het feit dat er foto's en namen van onbekenden in de telefoonlijst stonden!

Dit is mij nu voor de tweede keer gebeurd, de eerste keer het zelftde euvel met de nokia 6650. Toen waren er verschillende bestanden uit de telefoon gehaald (games pictures) die volgens de verkoper overbodig waren!!

In beide gevallen is het wel goed opgelost maar als tip check de telefoon goed de eerste keer!! Suc6

• Nokio swO

Ja, veel winkels verkopen 2dehands toestellen als Nieuw. Echt belachelijk, blijf gewoon met je poten van de GSM's af, want anders zijn ze reeds gebruikt.

• Jeroen

Bedankt martijn voor deze berichtgeving.

Dat is inderdaad opgelicht!!!

Laten we maar hopen dat ze 'm niet gejat hebben…

Staat er geen nummer van ‘thuis’ in ofzo? Dan zou ik dat eens bellen en informeren naar de herkomst van de GSM.

Geen wonder dat ze goedkoop kunnen leveren. Te zot voor woorden dit. Ik zou een nieuwe eisen! Je betaalt er waarschijnlijk nog genoeg voor en dan afgescheept worden met een tweedehands artikel. Accuutje is natuurlijk ook gebruikt en is dus eerder op bij jou. :o

Jeroen.

• Martijn

Als excuus vertelde meneer dat de nieuwe telefoons “getest” moeten worden!!

Hou toch op met deze flauwe kul!

Dus al met al goed opletten!

• Nokio swO

Ja, testen is de grootste nonsens. Toestellen Af-Fabriek doen het.

• Monique

Wat een onzin allemaal, hoe kan een toestel nou tweedehands zijn als ze nog maar amper te krijgen zijn. Geloof helemaal niks van jullie verhaal. Loop ze niet zo af te kraken doen ze bij jou toch ook niet ?

Gr. Monique

• Martijn

Je bent waarschijnlijk niet goed op de hoogte, deze telefoon is al enige tijd op de duitse markt!! Gsm shop importeert bijna 80% van hun telefoons uit omliggende landen waar deze al uit is !! Dusssss oordeel niet zo snel!! Hun telefoons worden negen van de tien keer met een buitenlands instructie boekje afgeleverd!! Het is niet afkraken het is een ander er voor waarschuwen om scherp te zijn op dit gebied!!

• Jeroen

Zijn nieuwe Duitse GSM's altijd gebruikt dan? :?

• Silvana

Joh, Monique en Martijn< zijn jullie simpel zeg……

Martijn, de brave borst, is alleen maar aan het waarschuwen de telefoons te checken, hij weerhoud niemand om daar niet meer te kopen.

• Silvana

sorry Martijn ik bedoelde Jeroen de eerste keer, nogmaals excuses