KLACHT over ORANGE !!!!

• Stephan

hoi,

ik heb sinds 1dec 2003 een samsung E700 in combinatie met een orangeabbonement. Toen ik het abbotje afsloot in de orangeshop in tilburg heb ik gevraagd of ik 0900 of 0909 nummers kan laten blokkeren omdat ik daar in het verleden problemen mee heb gehad. Zo'n verkoper van die tent die zei van wel en ik heb gezien dat hij dat in het scherm invoerde. Nu zijn we een aantal maanden verder en ik krijg een telefoonrekening binnen waar dus toch 0900 en 0909 nummers op staan.ik heb de rekening laten specifeceren en heb met die chagerijnige klantenservice van die toko gebeld maar ze zeggen dat hun systeem waterdicht is en dat ik het wel gebeld zou hebben. Er staan eveneens smsjes op die naar mijn vriendin gestuurd zijn om 3.50 uur SNACHTS,terwijl dat ik samenwoon en naast haar lig te pitten.

Ik heb af en toe ook geen bereik en wordt er zomaar tijdens een gesprek uit gegooit en kan mijn voicemaal 60%van de tijd niet afluisteren.

Ik ben dus een zeer ontevreden klant van orange en wil onmiddelijk onder mijn abbo uit want zo behandel je je klanten niet.!!!!!!

heb de consumentbond ingeschakeld!!!!!

• john

alweer?

• Jolanda mams van 3 jongens

Ik ga ook steeds meer twijvelen over orange. Mijn man heeft een abbo 20 en beld eigenlijk nooit. Hij wil voor mijn bereikbaar zijn en beld heel soms. Nu ligt de telefoon al een tijdje thuis en er zou dus elke maand 20 euro bij moeten komen en je neemt alles mee bij orange. Maar het word echt niet meer er word toch gebeld volgens de rekening rara hoe kan dat? En anders is orange wel erg duur dat van 2 telefoontjes en 1 smsje 20 euro op gaat. Na ruim een jaar staat er nu pas 94 euro op. Nu hebben we de telefoon uit gezet en in de kast gelegt en nu ben ik benieuwd wat er over een maand op staat. Als er dan beltegoed wegis ga ik er werk van maken. 1 ding weet ik wel als het contract afloopt dan gaat ie echt weg wat een klote zooi die orange.