Nieuwe telefoon 2.5 maand weg voor reparatie

• Noviomagum

Ruim 2 maanden geleden kocht ik een mobiele telefoon bij T-for-Telecom in

Nijmegen. Thuisgekomen bleek het toestel defect. Het werd opgestuurd en

drie weken later kwam het nog steeds defect terug. Opnieuw werd het

opgestuurd, en nu krijg ik te horen dat het nog twee weken gaat duren. Dit

is het verhaal in het heel kort, uitgebreider heb ik het beschreven op

http://tfortelecom.noviomagum.com

Heeft iemand enig idee wat ik verder nog kan doen?

• Marjanneke

Het kan nog erger!!! ik heb begin december een Siemens C62 gekregen. Toestel had probleem en werd opgestuurd. Na 4 weken kwam het toestel terug maar nog steeds met hetzelfde probleem. Weer terug en weer 4 weken weg. Weer met precies hetzelfde defect! Voor de derde keer opgestuurd en morgen vrijdag 9 april is het toestel al weer 4 weken weg. Nog geen bericht gehad dat-ie weer klaar ligt. Al met al heb ik nog niets aan deze telefoon gehad omdat je er niet langer mee kon bellen dan een paar minuten want dan werd de verbinding verbroken. Bereikbaar was je er ook de helft van de tijd niet mee. Machteloos voel ik me wel!

• Wisper

Jullie moeten je niet met een kluitje het riet in laten sturen en gewoon een nieuw exemplaar eisen. Vooral, als het toestel het binnen een paar dagen al begeeft. Dus niet op laten sturen voor reparatie, maar gewoon een nieuwe eisen. Gaan ze hiermee niet akkoord, dan gewoon je smoel open trekken in de winkel. Zijn ze meestal heel gevoelig voor, want dat is slechte reclame, vooral als er klanten in de zaak zijn.

• Noviomagum

Het is opgelost, na 66 dagen heb ik eindelijk een nieuwe telefoon gekregen. Het is een ander toestel dan ik had en ik moest 10 euro bijbetalen, maar ik ben er maar mee akkoord gegaan om van het gedoe af te zijn en weer te kunnen bellen. Deze geschiedenis is dus afgesloten, maar ik heb wel een les geleerd: niet meer naar T-for-Telecom, want de service die ze leveren is ronduit slecht.