fake advertentie Tfor....

• hapemo164

he mensen

Ben nu bij 5 verschillende TforT winkels geweest , voor een anbiedong die ze nu in de folder hebben staan.Vodafone prepaid Motorola V525 incl 65 euro beltegoed voor 129 euro.Maar zolas al de zoveelste keer kunnen ze de aan bieding niet leveren.Ze zeggen dat het aan motorola ligt maar ben er vaker in gestonken met dit soort advertenties.Is zeker nu alde 4e keer dat ik een advertentie tegen kom bij TforT…. en dat ze niks uit kunnen leveren ,Is hier nu niks tegen te doen.

Ik begin er onderhand behoorlijk van te balen.

Ik probeer achter het email adres of telefoon nr te komen van he hoofd kantoor om daar mijn klacht in te dienen maar kom niet verdr dan een adres van een van de vestigingen.

Daarom vraag ik mij af of hier iets tegen te doen is.

hans

• Henkie

Hai,

Een paar jaar geleden kocht ik een telefoon bij tfort en die ging binnen de garantie kapot. Nadat ik hem netjes heb ingeleverd zou hij binnen 3 weken weer gerepareerd terug zijn. 10 weken en 7 bezoeken aan de winkel verder kreeg ik het leuke bericht dat mijn telefoon nog niet gerepareerd was en dat die dat niet zou worden omdat ik hem zelf opengeschroefd zou hebben ??,ik mocht doodleuk 70 gulden onderzoekskosten betalen. Hierna ben ik naar het kantongerecht gegaan en een zaak ingediend. Na dat de zaak op hun bureau lag ben ik opgebeld door de directeur zelf en mocht ik gratis een beter toestel uitzoeken.

Dit is even heel kort en bondig maar ik heb mijn zaak ingetrokken waardoor het me geen dubbeltje gekost heeft, maar misschien een aanrader voor je,

groetjes Henkie

• Wisper

Meld dit gewoon bij de Consumentenbond, misschien kunnen zij stappen ondernemen.

Succes.