Wie heeft ervaring met mobieltje.nu
Alvast bedankt
De soap rondom die ferhat/hasan heb ik niet gevolgd, maar vind mobieltje,nu wel betrouwbaar. Heb de nokia 6220 besteld, kreeg een mailtje dezelfde dag en een paar dagen later had ik hem. Er zijn wel meerdere sites die onbetrouwbaar zijn, waarvan ik met eentje ervaring heb en dat is telecom.nu. Was belooft dat ik gratis een headset zou krijgen en die kreeg ik niet. dus om op die ene soap (wat voor een het dan ook mag zijn) te baseren dat mobieltje.nu niet betrouwbaar is, vind ik wel vreemd, maar goed heb respect voor de mening van een ander.
GroetjesOtto schreef:
>
> geen goede ervaringen…heb je de soap rondom Ferhat/Hassan
> op Telecomvergelijker.nl gevolgd…ik zou iig niks meer bij
> ze halen.
> Volgens mij staat er op dit forum ook nog wel iets over ze
> waaruit blijkt dat ze helemaal niet betrouwbaar zijn.
> Moet je ff op dit forum zoeken naar posts van mobieltje.nu
Naar mijn idee is dit van Henk en Otto gewoon oude koeien uit de sloot halen. Zij hebben naar mijn weten hun excuses aangeboden op het forum van de telecomvergelijker. Overigens heb ik niets te klagen over ze. Heb ze laatst gebeld voor de Nokia 6230. Ze deelden me mede dat hij mogelijk pas over 2 weken leverbaar was. Andere site's vragen gelijk of ze he moeten reserveren voor je, dit is bij mobieltje.nu niet het geval. Ik denk dat Henk en Otto iets te voorbarig zijn. Als je ervaring hebt met een shop, dit m.i. als je iets bestelt, dan kun je hierover klagen of over proken. Henk en Otto nu is mijn vraag aan jullie:
- Hebben jullie al iets bij hun bestelt;
- zoja wat is jullie ervaring daarin;
- zonee hou dan je onnodige commentaar voor je hier zit namelijk niemand op te wachten. Ik in ieder geval niet.
Oude koeien uit de sloot halen? Voorbarig? Hoe kom je daar nu bij? Als ik via een forum moet vernemen dat die mensen hun eigen site promoten onder andere namen dan is dat natuurlijk erg ongeloofwaardig en kom je niet betrouwbaar over. Daar komt nog bij dat ze het op een slinkse wijze doen in de vorm van “ik heb net via mobieltje.nu een nokia 6600 gekocht! Hij was in de aanbieding voor slecht xxx€ waarbij je zelfs nog een gratis xxx kreeg. Uitstekende service!!”
En dit wordt niet 1x gedaan, maar hartstikke vaak onder andere namen.
Nogmaals, als je op het punt staat wat te bestellen bij ze en je leest al deze berichtjes, dan is het toch logisch dat je van de bestelling afziet en dat je het toestel ergens anders haalt.
Ik moet wel zeggen dat ik er zeker in was getuimd als ik dit niet gelezen had, want ze komen professioneel over; ook in hun antwoorden op mailtjes ed.
Ze kunnen zich dus goed verwoorden enzo, en misschien ben je daardoor snel weer door ze overtuigd met hun “bekenningsposts”, maar ik iig niet!! Daar trap ik dus niet nog een keer in.
Op dit topic wordt gevraagd naar ervaringen met mobieltje.nu en daar geef ik mijn antwoord op. Ik snap niet waarom je nu denkt dat dit voorbarig is of wat dan ook en dat je zo offtopic zit te zeuren. Ik geef een antwoord en dit zijn gewoon de feiten.
btw,
Antwoord op vraag 1:
Nee natuurlijk niet, na alles wat ik gelezen heb!!
Antwoord op vraag 2:
Nvt.
Antwoord op vraag 3:
Nvt (dit is niet eens een vraag )
Nu een vraag aan jou:
Ben jij soms Ferhat onder het pseudoniem “da_vinci”?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?