2 simkaarten in 1 telefoon ?

• Rubens

Bestaat dit ? zo ja welke toestellen ondersteunen dit ?

Bedankt Rubens

• Paultje

Er zijn kaarthouders die ervoor zorgen dat je 2 simkaarten in een GSM kan doen.

Let wel, je kan niet allebei de kaarten tegelijk gebruiken. Je zou je telefoon aan en uit moeten zetten om van kaart te wisselen.

Kijk anders op www.salesplaza.nl misschien hebben ze daar wel houders.

Losse toestellen die dit ondersteunen zijn er helaas niet.

• yvonne

hoi….ja klopt..je kunt achterwandjes bestellen met een duo simkaarthouder..

kun je via een knopje omzetten aan de buitenkant van het toestel wisselen van simkaart… zijn te bestellen via internet…

ik ben ook aan het zoeken geweest en heb via marktplaats .nl een internet gsm shop gevbonden in oss…klinkt betrouwbaar..kunt ook daar ophalen als je dat liever doet. heb ook nog ander adres gebeld maar die zei dat ze voor mijn toestel niet bestonden.,..wat achteraf dus niet klopt want is er wel. dus niet gelijk moed opgeven

die man die zei dat ze voor mijn nokia zon duo niet hadden ,hadt wel een mogelijkheid om meerdere simkaarten op 1 simkaart te copieeren.

dan kun je via je programma van mobiel wisselen. maar om eerlijk te zijn ben ik te wantrouwend om iemand die ik niet ken mijn simkaarten te laten copieeren…

voor hetzelfde geld copieert ie het 2 keer belt zich suf en betaal ik de rekening….

maar bestaat zeker het systeem..mijn man heeft het al langer…

heel handig ook voor zakelijk en privegebruik te scheiden… succes..

Rubens schreef:

>

> Bestaat dit ? zo ja welke toestellen ondersteunen dit ?

>

> Bedankt Rubens