Ervaringen Telfort.....

• Evers e-Business

Hallo,

Ik wil een abbonement gaan afsluiten bij Telfort, echter wil ik vooraf graag weten of hun bereik goed is.

Graag hoor ik van iedereen uit Nederland een reactie en met name mensen vanuit Brabant (Breda/Etten-Leur en omstreken), zodat ik naar aanleiding hiervan een beslissing kan maken.

Ik wil namelijk veel bellen tegen een redelijk goedkoop tarief.

Met vriendelijke groeten,

Martijn Evers

• inez

Beste Martijn,

ik heb erge goede ervaringen met het bereik van Telfort. mijn ouders in Etten-Leur, waar ik regelmatig op bezoek ben en daar ondervind ik nooit problemen met het bereik/ontvangst. wat je zou kunnen doen is via www.gsmweb.nl een simkaart bestellen van 500 minuten a 2,50 per maand (abonnemnet voor een 1 jaar), mocht het abonnement je dan niet bevallen, dan ben je niet gelijk blut. ik en vele van mijn vrienden en familieleden bestellen via deze site en hebben allemaal de ervaring dat je echt je geld teruggestort krijgt en dat als je er een toestel bijneemt je dit toestel ook daadwerkelijk geleverd krijgt. hoop dat je iets hebt aan deze informatie.Evers e-Business schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik wil een abbonement gaan afsluiten bij Telfort, echter wil

> ik vooraf graag weten of hun bereik goed is.

> Graag hoor ik van iedereen uit Nederland een reactie en met

> name mensen vanuit Brabant (Breda/Etten-Leur en omstreken),

> zodat ik naar aanleiding hiervan een beslissing kan maken.

> Ik wil namelijk veel bellen tegen een redelijk goedkoop tarief.

>

> Met vriendelijke groeten,

> Martijn Evers

• Frits!

De consumentenbond heeft aangetoont dat alle providers een goede dekking bieden. Dus ook Telfort, en heeft ook nog eens de snelste verbinding van alle providers (en daarvoor heb je én voldoende dekking en capiciteit nodig) dus zegt ook weer wat.

Ik bel al een tijdje met Telfort en ben zeker erg tevreden. Lage prijzen, maar toch rete goede dekking :) En dat komt omdat Telfort niet miljoenen in de schulden zit :)

• W.illem

Veel suc6 met je e-business dan Evers!!!hahahaha

• M. v/d Geest

Ik heb zelf alleen maar positieve ervaringen met een Telfort abonnement (zakelijk)

Telfort is zeker een aanrader!

• Evers e-Business

Telfort wel misschien maar GSMWEB absoluut niet. Ook vandaag zeiden ze aan de telefoon weer dat tonderweg was…tsja is me al 5 keer verteld…lekker geloofwaardig dat bedrijf!!!

Heb echt geen 1 goed woord ervoor over.