Scherpe tarieven of niet?

• Mike

Hallo,

Zou graag willen weten of jullie hier interesse in zouden hebben?

* Geen abonnement.

* Geen Prepay.

* Wel - betaal alleen wat u verbelt.

* Wel - onderling verkeer GRATIS maw gratis bellen met iedereen die ook hiermee belt.

* Wel - Dal en piek tarief hetzelfde 14,5 cent per minuut.

* Wel - SMS 14,5 cent per bericht.

Simkaart vergoeding 4,95 per maand.

Dit wordt vanaf april aangeboden.

Mail mij op april@mobiele.org.

Als jullie dit geen goede deal vinden kunnen jullie dan vertellen waarom.

• Baloe

gewoon vast bedrag per maand en onbeperkt bellen, sms'en, mms'en en GPRS'en!

Dat is pas leuk!

• helma

hallo,

in duitsland is dit aanbod al langer alleen moet men goed opletten wat men nu verbelt ,anders een dure rekening nadien.Maar aanbod is zeer anntrekkelijk.

• Mike

gewoon vast bedrag per maand en onbeperkt bellen, sms'en, mms'en en GPRS'en!

Baloe en hoeveel zou je hiervoor willen betalen? Wel redelijk blijven natuurlijk.

• Marchel

Ik heet dan wel geen Balou , maar wil toch ff graag antwoorden. Ikzelf zou er best zo`n 60 Euro per maand voor over hebben . Maar ja , ik zou dan ook ruimschoots de kosten eruit halen .

Marchel.

• Mike

Marchel schreef:

>

> Ik heet dan wel geen Balou , maar wil toch ff graag

> antwoorden. Ikzelf zou er best zo`n 60 Euro per maand voor

> over hebben . Maar ja , ik zou dan ook ruimschoots de kosten

> eruit halen .

> Marchel.

bel je"alleen maar naar vrienden?

Als al je vrienden hetzelfde “abonnement” nemen bel je “gratis” met ze voor 4.95 euro per maand.

• Marchel

De grootste kosten bij mij zitten in het sms-en/mms-en. Maar het is zeker het overwegen waard.

Marchel.

• istanbullu

prijzen zijn volgens mij exclusief BTW dus dat eroverheen en het is weer net zo duur als de rest. Met andere woorden trap er niet in.

• Mike

istanbullu

En waar staat dat dan?

incl. dus!

• Vincent

Klinkt interessant. Via welk netwerk bel je dan? Hoe worden rekeningen betaald? Eind van de maand of een vast bedrag in het voren? Hoe zit het met het buitenland?