telefoon met 1 knop

• ruben

Weet iemand of er een telefoon bestaan met maar 1 of twee grote knoppen?

Die dan een voorgeprogrammeerd nummer belt. Of een sooert kunststof hoes die je om een telefoon doet zodat oma maar 1 snelkeuze toets kan indrukken?

Weet iemand of er een telefoon bestaat die met 1 druk belt en gelijk op de handsfree functie (intern) springt?

Als dit niet bestaat; weet iemand bij wat voor aantallen bij een fabrikant dit te programmeren fabriek af wil doen?

thanks.

• Frank

vanaf50.000 stuks weet ik wel een kanaal om dat te realizeren.

• Jeroen

Als het voor je oma is, dan kan je bij de thuishulporganisaties (ben de naam ff kwijt) wel een centrale krijgen. Je oma kan dan een ketting met transponder om doen. Daar zit een alarmknop op en die maakt dan (in geval van nood) direct contact met de centrale. Dat loopt allemaal via een intercom.

Ik weet niet of je zoiets zoekt voor een centrale of voor een nummer naar jullie thuis bijvoorbeeld. Anders denk ik wel dat je die knop zelf kunt programmeren naar welk nummer die belt. (Alleen moet je het dan wellicht zelf financieren)

Mijn opa had dat ook en dat werkte perfect. Als ie midden in de nacht iemand nodig had gaf ie een druk op de knop (hij woonde buitenaf) en hup de zuster was er binnen no time of ze belden naar ons op (wij wonen ernaast) met de melding die ze van me opa binnen hadden gekregen.

Suc6

• otis

Beste Frank,

Mail mij eens met wat concreets.

Ruben