BC gratis Orange actie gestopt???

• Tim

Lekker vaag, die BC. Ik wacht al minstens drie weken op mijn aanvraag via hun website. Vanmorgen maar eens met Orange gebeld. Ik word vriendelijk verzocht met BC contact op te nemen. De klantenservice van BC (blijkt door 1 persoon te worden bezet) heeft het voor me nagekeken en alles was okay, het stond om het punt om verstuurd te worden.

Enkele uren!! later ontvang ik een e-mail van BC met de mededeling dat een kopie van mijn ID ontbreekt, of ik deze voor vrijdag wil toesturen. Weer telefoneren met BC, uiteindelijk kom ik er iets voor 17:00 uur door, en wordt er me verteld dat ik nu te laat ben, Orange heeft net de “stekker eruit getrokken” wat betreft deze aktie en ik heb gewoon PECH! Op mijn opmerking van mijn eerdere telefoontje en e-mail die dag word laconiek gereageerd met: “Nou, pech, ik ben Orange niet, zei stoppen ermee”. Is dit nu normaal????????

• Jeroen

Nee normaal is het niet. Maar onthou een ding als het om geld draait zijn de meeste mensen kinderachtig.

Wat die gratis actie betreft; ik weet niet precies welke actie je bedoelt. Ik weet wel dat GSMeasy een lopende actie (tot 27-2) heeft lopen met een gratis (via caschback) orange free E20,- 1 jarig.

Zelf heb ik hele goede ervaringen met GSMeasy. Je wordt netjes te woord gestaan en binnen 2 dagen (mist aanvraag via postbus verstuurd) is je sim al binnen. Als je meer wilt weten over die Gsmshops kijk dan eens op www.tvvergelijker.nl Zulke zaken kunnen vaak veel meer voor je doen dan BC omdat die niet allemaal zulk duur personeel hebben lopen.

Zie maar wat je ermee doet, neem het mee als bagage.

Suc6 Jeroen *D

• Jeroen

Sorry ik was zelf al een tijdje niet meer op die site geweest en had ‘m zo in m’n hoofd zitten.

Het is www.telecomvergelijker.nl

• arie

kijk op gsmeasy.nl.

zelfde actie alleen dan met cashback

greetz

arie