gsmshops betrouwbaar???

• Xandra

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met GSMeasy.nl en GSMDealer.nl?

Ik snap dat Cashback systeem niet? Waarom doet een telefoonprovider dan niet zelf zo'n actie.

Of krijg je misschien allemaal reclamesms'jes op je mobieltje?

Wie kan mij hierover iets vertellen?

• MR

Ja hoor met GSMdealer.nl! Erg goede winkel en

ze werken alles netjes af. Ze hebben daar ook

een helpdesk. Als je een abonnement wil afsluiten

moet je ff vragen naar Dhr. P. Herps. Hij zal je

helpen met al je vragen die je ook hier stelt.

De mazzel,

MR

• sander

Xandra schreef:

>

> Hallo,

>

> Heeft er iemand ervaring met GSMeasy.nl en GSMDealer.nl?

>

> Ik snap dat Cashback systeem niet? Waarom doet een

> telefoonprovider dan niet zelf zo'n actie.

> Of krijg je misschien allemaal reclamesms'jes op je mobieltje?

>

> Wie kan mij hierover iets vertellen?

geen ervaring met bovenstaande bedrijven. Wel met GSMhuis.

GSM huis is echt super belabberd met terugbetalen bij het afsluiten van een abonnement zonder toestel. In plaats van 260 euro heb ik na een half jaar maar 50 euro teruggekregen…maar ik ben nog in contact met ze dus heb nog niet alle hoop opgegeven.

Hebben andere mensen hier ook ervaring mee? Ben benieuwd…

Het is in elk geval wel de laatste keer dat ik hier iets bestel….

• sander

zie onderwerp

• Jeroen

Xandra,

Ik zit met dezelfde vraag als jij. Het is toch te absurd voor woorden dat je gratis kunt bellen. Het was in het verleden zelfs wel eens zo dat je geld toe kreeg bij een abonnement! Als je shop belt hangen ze allemaal hetzelfde verhaal op, dankzij geld dat zij terug krijgen van bijvoorbeeld orange kunnen zij die actie financieren. Waarom doet orange dat dan zelf niet? Dan krijgen ze veel meer klanten. Aan de andere kant hoeven ze geen personeel in te zetten bij Orange, maar ja voor dat geld kan je snel een mannetje betalen.

Wellicht spelen ze je persoongegevens door aan derden. Dit wordt cryptisch omschreven in de algemene voorwaarden. Ik weet wel dat er hele bedrijven leven van het verzamelen van persoongegevens en om die voor reclame doeleinden te verpatsen. LET WEL: dit is slechts een gedachte van mij!!

Zelf heb ik hele goede ervaringen met GSMeasy. En ik krijg ook nooit die bovengenoemde reclame binnen. Ze handelen alles netjes en goed af. Als je dat E20 abbonement op het oog hebt, dat is een goede. Ik heb zelf een soortgelijke actie gehad begin januari en ik had eerst wat argwaan, maar het klopte allemaal.

Als je meer wilt weten over de verschillende shops moet je eens kijken op www.telecomvergelijker.nl Daar staat jouw vraag (=mijn vraag) ook bij de FAQ. Jammer genoeg wordt er niet uitvoerig geantwoord. Strekking komt er op neer dat er echt geen addertje onder het gras zit. Wel staan er op die site heel veel gebruikerservarigen met de verschillende shops. Je zal zien dat GSMeasy op veel punten goed tot zeer goed scoort. Er zijn vast ook wel andere goede shops maar daar heb ik geen ervaring mee.

Groetjes, Jeroen

• Jeroen

Ter info: Klik bovenaan op SHOPS om te vergelijken

• Xandra

Dank jullie allemaal voor jullie antwoorden.

Ondertussen heb ik een simkaart aangeschaft bij 2call

• Jan Doedel

mobieltje.nu dan? iemand ervaringen mee gehad?

• Michael Emmerik

Ik heb bij www.mobieltje.nu een Motorola V600 besteld, kreeg meteen dezelfde dag een mailtje dat ze de bestelling binnen hadden. Binnen 4 dagen had ik het toestel al in huis. Naar mijn weten is dit perfect, gezien het feit dat dit toestel nergens leverbaar is.

• asjkhdfkjhsdfks;ffgeori

jawel, bij bc en bij de phonehouse zijn ze al…en op verscheidene internetshops ook al…bc was de 1e in nederland die de v600 op voorraad had